نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مطرح کرد:

مردم برای حداقل نیازهای خود دچار مشکل هستند/ گام مجلس برای ضابطه مند کردن اجاره بها 

1401/02/29 - 11:19 - کد خبر: 63207 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: چرا نباید مجلس اجاره بها را ضابطه مند کند و برای مالکان منصف مشوق هایی داشته باشد و در مقابل برای کسانی که می خواهند اجاره بهای بالا دریافت کنند مالیات مضاعف وضع نماید.

به گزارش نصر، "محمدحسین فرهنگی" بعنوان نماینده موافق دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی، گفت: مردم برای حداقل نیازهای خود دچار مشکل هستند و آیا تردیدی دارید که دو فوریت این طرح مهم است و آیا تردیدی دارید ضابطه مند نبودن حق الزحمه بنگاه ها در افزایش اجاره بها دخیل است؟ این طرح می خواهد این موضوع را ساماندهی کند.
وی افزود: با تصویب و نهایی شدن این طرح برای مالکانی که املاک خود را به صورت منصفانه قیمت گذاری و اجاره می دهند مشوق هایی پیش بینی شده همان طور که در قانون بودجه برای افزایش حقوق های حقوق بگیران ضابطه وجود دارد و براساس اصولی این کار انجام می شود چرا نباید مجلس اجاره بها را ضابطه مند کند و برای مالکان منصف مشوق هایی داشته باشد و در مقابل برای کسانی که می خواهند اجاره بهای بالا دریافت کنند مالیات مضاعف وضع نماید.
فرهنگی خاطر نشان کرد: پس از صحبت‌های موافقان و مخالفان، نمایندگان مجلس با 150 رای موافق (بیش از دو سوم حاضران) با دو فوریت طرح موافقت کردند.
انتهای پیام/
مردم برای حداقل نیازهای خود دچار مشکل هستند/ گام مجلس برای ضابطه مند کردن اجاره بها  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار