پیش بازی تراکتور - پرسپولیس؛

تراکتور چشم انتظار هواداران در مقابل پرسپولیس

1401/02/29 - 09:43 - کد خبر: 63190 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور و پرسپولیس در یک دیدار حیثیتی از ساعت ۱۹ در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی آخر هفته میزبان یک بازی بزرگ خواهد بود که دو تیم تراکتور و پرسپولیس فصل خوبی را سپری نکردند و هر دو تیم در این فصل ناکام بودند.
سرخ پوشان تبریزی که فصل خوبی را سپری نکردند و در پایین جدول فصل را به اتمام خواهند رساند با حضور ساغلام نتایج نسبتا بهتری را کسب کردند و  تنها مشکل تراکتور در این فصل می توان غیبت هواداران دانست؛ چراکه پس از حضور تماشاگران در این ورزشگاه، تراکتوری ها ۲ برد کسب کرده اند و حال به دنبال سومین برد خود در یادگار امام هستند.
در آن سوی میدان هم تیم تهرانی پس از چند فصل، قهرمانی را به رقیب دیرینه خود واگذار کرد و حال برای کسب عنوان دومی با سپاهان رقابت خواهد کرد.
شاگردان گلمحمدی که این فصل را با حواشی فراوان به اینجا رساندند احتمال می رود کار سختی در ورزشگاه مملو از تماشاگر داشته باشند.
تیم تراکتور در ۵ بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس قادر به پیروزی نبوده است و آخرین برد تراکتور به سه سال پیش در ورزشگاه یادگار امام تبریز برمی گردد.
در جدول هم شاگردان ساغلام با ۲۵ امتیاز همچنان به رده سیزدهم چسبیده اند و پرسپولیسی ها هم با ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.
گفتنی است دیدار حساس تیم های تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
تراکتور چشم انتظار هواداران در مقابل پرسپولیس نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار