دبیر کل اجرایی المپیاد دانشجویی:

پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز برگزار می‌شود

1401/02/28 - 11:15 - کد خبر: 63104 نسخه چاپی

نصر: دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز با اشاره به میزبانی تبریز در این دوره از المپیاد، گفت: تقویم برگزاری این مسابقات مشخص شده است.

به گزارش نصر، محمد خدادادی دبیر کل اجرایی المپیاد دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد تقویم برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور، اظهار کرد: افتتاحیه این مسابقات در بخش دختران ۱۸ تیرماه سالجاری خواهد بود و زمان ورود تیم‌ها یک روز قبل از افتتاحیه است.
وی گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون و تیراندازی پیگیری خواهد شد.
خدادادی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها در هشت روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رشته‌های تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون، تیراندازی دختران از ۱۸ تا ۲۰ تیر و رشته‌های شنا، کاراته و دوومیدانی ۲۳ و ۲۴ تیر ماه همچنین دیدارهای رده بندی و فینال دختران ۲۴ تیر برگزار می‌شوند.
وی، در مورد مسابقات آقایان نیز بیان کرد: ورود تیم‌های پسران به دهکده مسابقات ۲۸ تیرماه بوده و افتتاحیه المپیاد ۲۹ تیر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان همزمان در هفت رشته ورزشی مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.
خدادادی یادآور شد: رشته‌های‌ فوتسال، بسکتبال و والیبال در ۸ روز پیگیری و بازی‌های رده‌بندی و فینال در چهار مرداد برگزار خواهد شد.
مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور برای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ در دانشگاه تهران شعله ور شد و در همان سال مقرر شد این مسابقات هر دو سال یکبار و به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار شود.
انتهای پیام/
پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار