دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان خبر داد:

زنجان میزبان هفته پایانی لیگ منطقه یک پومسه کشور

1398/08/21 - 15:54 - کد خبر: 6310 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان گفت: زنجان میزبان هفته پایانی لیگ منطقه یک پومسه کشور با حضور 485 ورزشکار خواهد بود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مجتبی حبیبی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: تکواندوی استان زنجان طی روزهای آتی میزبان یکی از مهمترین رقابت‌ها در این رشته خواهد بود.

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها در هفت رده سنی و با حضور ۴۸۵ پومسه رو در گروه آقایان و ۳۵۰ پومسه رو در گروه بانوان، از ۱۷ استان غربی، شمالی و شرقی کشور  برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این رقابت‌ها با حضور نمایندگان شایسته بانوان و آقایان استان زنجان در سه بخش پومسه تیمی، انفرادی و ابداعی در قالب لیگ منطقه یک پومسه در حال پیگیری بود با شناخت برترین ها، به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید.

وی تصریح کرد: هفته نهایی این دوره از مسابقات به مدت دو روز در بخش بانوان و ۲۴ آبان ماه در بخش آقایان به میزبانی استان زنجان در سالن شش هزار نفری امام خمینی، ورزشگاه انقلاب به اجرای فرم خواهند پرداخت.

حبیبی ادامه داد: برترین‌های این دوره از رقابت‌ها در رویارویی جداگانه برای تصاحب جایگاه برتری لیگ دسته یک پومسه کشور و راهیابی به رقابت های لیگ برتر به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است، پومسه شاخه‌ای از رشته پر مخاطب و جذاب  تکواندو است که در آن پومسه رو‌ها به اجرا و نمایش تکنیک‌های پیچیده و کلاسیک دست و پا در این رشته، به صورت نمایشی در بخش های انفرادی، تیمی و ابداعی می‌پردازند.

انتهای پیام/

زنجان میزبان هفته پایانی لیگ منطقه یک پومسه کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار