خبر/

مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی معرفی شد

1401/02/27 - 23:02 - کد خبر: 63081 نسخه چاپی

نصر: در مراسمی با حضور مدیران اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مصطفی نجفقلی‌زاده سرایی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان معرفی و از زحمات وحید فرشباف تقدیر شد.

به گزارش نصر، مصطفی نجفقلی‌زاده سرایی در آیین تکریم و معارفه روسای سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی که در محل دبیرستان طالقانی تبریز برگزار شد، گفت: امید است با همکاری یکدیگر و الگوگیری از بیانیه گام دوم انقلاب بتوانیم در پیشبرد اهداف رهبر معظم انقلاب و سند تحول بنیادین قدم برداشته و موفق باشیم.
وی افزود: با توجه به سخن شهید میثمی، قدرت ما متصل به توانایی های ما نیست بلکه بستگی به میزان ایمان ما به خدا دارد ان‌شاءالله ما نیز با توسل به درگاه حق تعالی بتوانیم افرادی چون شهید زین‌الدین که با رتبه چهار کنکوری و بورسیه فرانسه با شنیدن ندای جنگ از تمامی آنها دست کشیده و به سوی جنگ رفته‌اند را تربیت کنیم.
وی اظهار کرد: جوانانی را باید پرورش دهیم که همچون شهیدان ما باشند شهدایی که در دوران دفاع مقدس هم می‌جنگیدند و هم درس می‌خواندند این چنین فرزندانی می‌توانند در موفقیت ایران اسلامی موثر واقع شوند.
نسل آینده ساز ما، دانش آموزان بسیجی هستند
همچنین در ادامه رئیس سابق سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی ضمن گرامی داشت یاد ١٨۵٠ شهید دانش‌آموز و ٢٠٠ شهید فرهنگی استان که این دانش‌آموازن شهید را تربیت کرده بودند گفت: نسل آینده‌ساز ما، دانش‌آموزان بسیجی هستند که توسط معلمان تربیت می‌شوند.
وحید فرشباف با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند از این تشکل امین و متدین حمایت کنید، ادامه داد: همه ما برای تحقق فرمایشات ایشان تلاش کردیم. تمامی حوزه‌های بسیج‌ دانش‌آموزی فعالیت عالی و با کمترین امکانات بیشترین کارایی را داشتند.
فرشباف با ارائه گزارشی از عملکرد خود در سال‌های تصدی پست رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: ۴٩ حوزه بسیج دانش‌آموزی در کل استان داریم و طرح‌های خوبی همچون طرح تربیتی و طرح شهید بهنام‌محمدی را با حمایت بزرگانی در سطح استانی برگزار کردیم. بهترین نفرات مدارس در طرح یاوران شناسایی شده است.
وی در ادامه افزود: در طرح آمادگی‌دفاعی استان ١٨۵٠ مربی و دبیر آمادگی‌دفاعی شناسایی کرده و حکم دادیم و البته جهت حضور در کلاسهای درس از راویان جنگ استفاده نمودیم. اردوی راهیان‌نور را با ١٠٣ هزار نفر به جنوب کشور اعزام کردیم.
رئیس سابق بسیج دانش آموزی استان گفت: در زمینه علمی پژوهی هزار و ۲۰۲ تیم پنج نفره از استان آذربایجان‌شرقی در لیگ بین‌المللی پایا ثبت نام کرده و استان ما بیشترین مدال‌های کشوری را دریافت کرده بود.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از وحید فرشباف به‌عنوان مسئول سابق این سازمان قدردانی و حجت‌الاسلام مصطفی نجفقلیزاده سرایی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی منصوب شد.
انتهای پیام/
مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی معرفی شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار