مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ماموریت بسیج سخت‌تر و بزرگتر از دفاع مقدس است

1401/02/27 - 23:37 - کد خبر: 63080 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه ماموریت امروز بسیج سخت‌تر و بزرگتر از دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمن حذف خداباوری را در ذهن جوانان و نوجوانان هدف گرفته است که بسیج از عهده‌ی این امر یعنی مقابله با هجمه نرم دشمن بر می‌آید.

به گزارش نصر، علیرضا صیادی در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این که بسیج، قسمت روشن تاریخ انقلاب است، گفت : اگر کسی بخواهد معنای بسیج را مجدداً مرور کند نیاز نیست به کتاب لغت نامه رجوع کند؛ کافیست به تاریخ بسیج مراجعه کرده و ایثار، میهن دوستی، از خود گذشتگی و فداکاری بسیج را مشاهده کرده و درک کند.
به گزارش ایسنا، وی افزود : بسیج، امام خمینی (ره) را نه در چارچوب دیوار ایران بلکه در جای جای کره زمین معنا کرد و در همه جهان نام بسیج در کنار نام امام خمینی(ره) می درخشد و این درخشش به برکت فرماندهی مقام معظم رهبری است.
وی، با اشاره به مفاد سند تحول بنیادین برای بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: ما در سند تحول بنیادین مأموریت داریم که جوانان خداباور، میهن دوست، فداکار، ایثارگر و مطالبه گر تربیت کنیم. بنابراین در این مسیر، دشمنان، خداباوری جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته‌اند، چرا که اگر خداباوری در ریشه جوان و نوجوان رشد کند و جوانه بزند از پای در آوردن آنها سخت خواهد شد.
صیادی افزود: آمارهای روی کاغذ را باور نکنید و سنجه‌های علمی را در مدارس راه بیندازید و پژوهشگران بسیج را مأمور کنید تا برای این امر برنامه ریزی داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: ما در کنار مأموریت‌های سند تحول بنیادین انتظار داریم که عزیزان ما در سازمان بسیج دانش آموزی در کنار تمامی فعالیت‌های تعیین شده این سازمان، آسیب های موجود جامعه را شناسایی کند و در پیوست مأموریت خودشان قرار دهند، بنابراین چشم امیدمان به بسیج است.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از وحید فرشباف قدردانی و حجت‌الاسلام مصطفی نجفقلیزاده سرایی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی منصوب شد.
انتهای پیام/
ماموریت بسیج سخت‌تر و بزرگتر از دفاع مقدس است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار