مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

چهارمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

1401/02/27 - 15:41 - کد خبر: 63058 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان خبر داد.

به گزارش نصر، سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر گفت:‌ اداره ﻛﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼمی آذربایجان شرقی با همکاری معاونت اﻣﻮر ﻓﺮﻫﻨگی وزارت ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼمی و ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻛﺘﺎب و ادبیات ایرانیان، چهارﻣﻴﻦ دوره اﻧﺘﺨﺎب ﻛﺘﺎب ﺳﺎل اﺳﺘﺎن را در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.
وی، از ﻧﺎﺷﺮان، ﭘﺪﻳﺪآورﻧﺪﮔﺎن، ﻣﺘﺮﺟﻤﺎن و ﻣﺼﺤﺤﺎن دﻋﻮت کرد تا دو ﻧﺴﺨﻪ از آﺛﺎر ﺧﻮد را ﻛﻪ ﺑﺮای اوﻟﻴﻦ ﺑﺎر در سال ۱۴۰۰ ﻣﻨﺘﺸﺮ کرده‌اﻧﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﺑﺮگ اعلام وصول ﺑﻪ دﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ اﻳﻦ روﻳﺪاد ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هدف از برگزاری جایزه کتاب سال را شناسایی و معرفی نویسندگان فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و متخصصان کتاب استان، ارتقاء فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ و استقلال و هویت فرهنگی عنوان کرد.
براساس این گزارش کتاب‌های ارسال شده می بایست کمک درسی و افست نبوده و دارای برگه اعلام وصول باشند.
همچنین این فراخوان شامل تمامی موضوعات ده‌گانه دیویی و کودک و نوجوان و کتابهای زبان ترکی می‌باشد و ﻛﺘﺎب‌ﻫﺎی ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎن ﻏﻴﺮﺑﻮﻣی در ﺻﻮرﺗﻲ در اﻳﻦ دوره داوری و داوری می‌ﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺿﻮع و ﻣﻀﻤﻮن ﻛﺘﺎب درﺑﺎره آذربایجان شرقی باشد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ مردادماه جاری به آدرس تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/
 چهارمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار