در نشست مشترک با وزیر ورزش؛

میرتاج‌الدینی: افزایش برنامه‌های ورزشی به‌معنای کاهش مراجعه به مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌هاست

1401/02/27 - 12:19 - کد خبر: 63022 نسخه چاپی

نصر: رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی سلامت، پویایی و نشاط جامعه را در گرو حمایت از برنامه‌های ورزشی دانست و گفت: هر چه تعداد باشگاه ها و برنامه‌های ورزشی در جامعه بیشتر شود، همان مقدار مراجعه به بیمارستان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌ها کمتر خواهد شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی رییس فراکسیون راهبردی در جلسه این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان که در محل وزارت ورزش برگزار شد، گفت: فراکسیون راهبردی اولین فراکسیونی است که در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و یکی از فراکسیون‌های فعال این دوره است که کمیته‌های تخصصی مختلف دارد و هر کدام از این کمیته‌ها در حوزه تخصصی خود نشست‌ها و پیگیری‌های مرتبط را انجام می‌دهند.
وی همچنین با تبریک پیروزی‌ها و موفقیت‌های کاروان ورزشکاران کشورمان در المپیک ناشنوایان برزیل افزود: از زمانی که آقای سجادی سکانداری وزارت ورزش و جوانان را به دست گرفته، در وزارت ورزش و جوانان و حوزه های مختلف آن شاهد پویایی و تحرک و تعالی و پیروزی‌ها هستیم.
میرتاج الدینی افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، در حوزه ورزش باید شاهد نقش دانش بنیان و تاثیر گذاری آن باشیم. در جهان امروز، هر موفقیتی که در ورزش بخواهیم به دست بیاوریم، اگر بدون دانش و بهره گیری از تکنولوژی برتر باشد، بدست نمی آید پس لازم است که در این خصوص هم وزارت ورزش و جوانان و هم ما در مجلس به این مهم توجه ویژه داشته باشیم که چگونه برنامه‌های متکی بر دانش‌ها و فناوری‌های جدید می‌تواند عرصه ورزش ما را ارتقا دهد و بالا ببرد.
نماینده تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: هر چه ما در حوزه ورزش تلاش و حمایت کنیم و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم، همان مقدار از آسیب های اجتماعی در جامعه کاسته می شود. سلامت، پویایی و نشاط جامعه در گرو حمایت از برنامه‌های ورزشی است.
رئیس فراکسیون راهبردی با اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه، گفت: این جمله مبالغه نیست که هر تعداد باشگاه های ورزشی و برنامه‌های ورزشی در جامعه بیشتر شود، همان مقدار مراجعه به بیمارستان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌ها کمتر خواهد شد. پس باید یک حرکت همه جانبه در حمایت از ورزش داشته باشیم. امروز یکی از نیازهای اصلی جامعه این است که در حوزه ها و عرصه های مختلف بتوانیم برنامه های مختلف ورزش و جوانان را پشتیبانی کنیم. مجلس نیز در این باره آمادگی کامل دارد. ما در کمیسیون فرهنگی، فراکسیون‌های مرتبط با ورزش و فراکسیون راهبردی در کنار شما خواهیم بود.
انتهای پیام/
میرتاج‌الدینی: افزایش برنامه‌های ورزشی به‌معنای کاهش مراجعه به مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌هاست خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار