مدیرعامل شپنا:

شرکت آینده خوبی دارد/ مشکلات برطرف می شوند

1401/02/27 - 11:18 - کد خبر: 62999 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان به سهامداران خطاب به سهامداران این شرکت گفت: سهامداران توجه داشته باشند که آینده خوبی برای پالایشگاه ترسیم می‌شود.

به گزارش نصر، محسن قدیری، مدیرعامل شپنا درباره برگزاری نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی، اظهار داشت: این نمایشگاه، نمایشی از خودباوری کشور است که نشان می‌دهد ایران با پشت سر گذاشتن 42 سال تحریم به مسیری از خودکفایی رسیده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
وی افزود: خوشبختانه بیش از 90 درصد از تجهیزات ساخت داخل در سطح شرکت‌های دانش‌بنیان است که به ازای هر یک میلیارد دلار ساخت داخل 100 هزار نفر اشتغال به کار در کشور وجود دارد. باید همگی در این مسیر حرکت کنیم. نباید سهم کشوری که 9 تا 10 درصد انرژی دنیا را دارد،زیر یک درصد اقتصاد بین‌المللی‌اش باشد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: به هر حال ما باید طوری در این مسیر حرکت کنیم که این معضلات برطرف و تهدیدها تبدیل به فرصت شود.
مدیرعامل شپنا با اشاره به وضعیت سهام این شرکت، خاطرنشان کرد: سهامداران پالایشگاه اصفهان توجه داشته باشند که آینده خوبی برای پالایشگاه ترسیم می‌شود و در زنجیره ارزش، پروژه‌های بسیار خوبی وجود دارد.
قدیری یادآور شد: مشکلات طی دو سال آینده به طور کلی برطرف خواهد شد و ان‌شاءالله امسال پروژه DHD راه‌اندازی خواهد می‌شود که سود بیش از 6 هزار میلیارد تومانی را در سال نصیب شرکت خواهد کرد تا پالایشگاه اصفهان به یک پالایشگاه سودده تبدیل شود.
انتهای پیام/
شرکت آینده خوبی دارد/ مشکلات برطرف می شوند آژانس خبری تحلیلی شهر بورس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار