سرپرست تیم فوتبال تراکتور؛

نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها دریافت نکرده‌ایم

1401/02/26 - 14:15 - کد خبر: 62938 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها و بازی بدون تماشاگر از سازمان لیگ دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش نصر، کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: خبرهایی که در این مورد شنیده ایم از طریق سایت های ورزشی بوده و تاکنون هیچ مرجع رسمی نامه ای به باشگاه نداده است.
وی اضافه کرد: تصمیم و تلاشمان بر این است که بازی را در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز و با حضور هواداران پرشور برگزار کنیم که امیدواریم این اتفاق بیافتد.
محمودی گفت: تصمیم نهایی را در این مورد مسئولان ذیربط اتخاذ خواهند کرد اما همانطور که گفتم باشگاه تراکتور تمام توان و تلاشش را بکار خواهد گرفت تا دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز و با حضور تماشاگران برگزار شود.
سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ روز گذشته در مصاحبه با رسانه ها از ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها با استناد به ابلاغیه وزارت بهداشت خبرداده بود.
وی با اشاره به جلسات مکرر در این زمینه گفت: ماهیت ورزش و فوتبال حضور تماشاگران در کنار هم و حمایت از تیم محبوبشان است اما با توجه به حساسیت وزارت بهداشت و امکان بالا رفتن آمار کرونا، این تصمیم اتخاذ شده است.
مهدی افزود: خط قرمز فوتبال، بهداشت و سلامت مردم است و سازمان لیگ پاسخگوی حیطه وظایف خود بوده و با دیگر اماکن و نحوه حضور مردم در آن کاری ندارد.
طبق اعلام سازمان لیگ، دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، ساعت ۱۹ پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار می شود.
تراکتور با ۲۵ و پرسپولیس با ۵۴ امتیاز از ۲۷ بازی به ترتیب در رده های سیزدهم و دوم جدول جای دارند.
انتهای پیام/
نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها دریافت نکرده‌ایم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار