مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد:

یک قرن خدمت بی منت/جمعیت هلال احمر پیام آور نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است

1401/02/26 - 12:21 - کد خبر: 62919 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: یکی از شعارهای اساسی هلال احمر، عمل به جای حرف است.

به گزارش نصر، "حمید منجم" در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: نکته طلایی این مراسم، حضور مدیران اسبق جمعیت هلال احمر استان است که سند افتخار جمعیت هلال احمر در این مراسم است. مردان و مدیرانی که بدون ادعا حتی ثانیه به ثانیه این روزها که هیچ مسیولیتی ندارند، در سخت ترین شرایط ما را تنها نگذاشته اند.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر پیام آور نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است، افزود: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسان های فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.
منجم ابراز کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.
مدیر جمعیت هلال احمر استان به شعار یک قرن خدمت بی منت اشاره کرد و گفت: یکی از شعارهای اساسی هلال احمر، عمل به جای حرف است. آن‌ها با به خطرانداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم در هر شرایط آب و هوایی بی منت تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند.
وی در پایان گفت: از همه ی کسانی که در جمعیت هلال احمر مشغول کارهای تلاشگری و پشتیبانی و خدمت به مردم هستند، از یکایک آن‌ها تشکر می کنم.
انتهای پیام/
یک قرن خدمت بی منت/جمعیت هلال احمر پیام آور نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار