خبر/

کشف 105 کیسه آرد یارانه ای قاچاق در منطقه مهربان 

1401/02/25 - 22:21 - کد خبر: 62875 نسخه چاپی

نصر: رئیس حوزه قضائی بخش مهربان از کشف 105 کیسه آرد یارانه ای قاچاق به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال در منطقه مهربان خبر داد.

به گزارش نصر، حمید شیرعلیزاده رئیس حوزه قضائی بخش مهربان با اشاره به آغاز  طرح عادلانه کردن یارانه ها از همراهی دستگاه قضائی با دولت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: موفقیت دولت در اجرای این طرح عظیم نیازمند همراهی همگانی است و دستگاه قضائی در اجرای این طرح عظیم اقتصادی همراه و همگام با دولت است ، چرا که معتقدیم اجرای این طرح به نفع مردم و بویژه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه است. 
رئیس حوزه قضائی بخش مهربان با اشاره به برقراری آرامش کامل در سطح شهرها و روستاهای منطقه مهربان اظهار داشـت: خوشبختانه وضعیت توزیع کالاهای اساسی در منطقه مهربان مطلوب است و تاکنون کمبودی در بحث توزیع کالاهای اساسی مشاهده نشده است و انشاء الله در روزهای آینده با تزریق هرچه بیشتر کالاهای اساسی به بازار ، علاوه بر ثبات و آرامش در بازار حتی احتمال کاهش قیمت در برخی کالاهای اساسی با توجه به فراوانی کالا دور از ذهن نیست. 
شیرعلیزاده افزود: خوشبختانه اصناف ، کسبه و بازاریان منطقه همکاری خوبی در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها دارند و اندک تخلفات احتمالی برخی افراد فرصت طلب که قصد اخلال در بازار و احتکار اجناس مورد نیاز مردم را داشته باشند از چشم تیزبین دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی دور نخواهد ماند و حوزه قضائی بخش مهربان با تمام توان از آرامش و آسایش مردم صیانت خواهد کرد. 
رئیس حوزه قضائی بخش مهربان به تشدید بازرسی از نانوایی ها توسط ماموران سازمان تعزیزات حکومتی، بازرسین وزارت صمت و جهادکشاورزی اشاره نموده و ضمن تشکر از همراهی مردم اظهار داشت: در روزهای گذشته با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراب 105 کیسه آرد یارانه ای احتکار شده به ارزش تقریبی حدود 700 میلیون ریال  که قصد فروش به صورت قاچاق در بازار آزاد را داشتند خبر داد و افزود: پرونده ای در این زمینه تشکیل و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و دستورات قضائی لازم در خصوص آردهای کشف شده صادر شده است. 
مقام ارشد حوزه قضائی بخش مهربان تاکید کرد:  اگر هر فردی احساس می کند که می تواند با خارج کردن کالاهای اساسی و یارانه ای مردم بویژه آرد یارانه ای از چرخه مصرف مردم ، صاحب ثروت بادآورده شود مطمئن باشند که بزودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند آمد و امیدواریم که هیچ فردی با سوءاستفاده از اختلاف قیمت آرد یارانه و آرد آزاد و فروش آرد یارانه ای در بازار آزاد بصورت قاچاق ، دستگاه قضائی را در این زمینه مورد امتحان قرار ندهد. 
شیرعلیزاده تاکید کرد: معیشت و رفاه مردم خط قرمز مسئولین و دستگاه قضائی است و هر فردی اگر بخواهد با احتکار ، گرانفروشی و قاچاق کالاهای یارانه ای به معیشت و رفاه مردم ضربه بزند به شدیدترین نحو ممکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت . 
مقام ارشد قضائی منطقه مهربان اظهار امیدواری کرد:  در سایه صبر ، حوصله ،  متانت مردم و همراهی اصناف، کسبه ، بازاریان و تلاش شبانه روزی دولتمردان و همچنین نظارت مستمر دستگاههای نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی ، کوچکترین مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز وجود نخواهد داشت و یقین داریم منطقه مهربان در این عرصه نیز جزء برترین ها خواهد بود.
انتهای پیام/
کشف 105 کیسه آرد یارانه ای قاچاق در منطقه مهربان  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار