فروش در کتابفروشی‌های معتبر|

شماره دوم «نصر آذربایجان» منتشر شد

1401/02/25 - 15:35 - کد خبر: 62859 نسخه چاپی

نصر: جدیدترین شماره ماهنامه نصر آذربایجان با نگاهی ویژه به موضوع خانواده به چاپ رسید.

به گزارش نصر، در دومین شماره «نصر آذربایجان» که به مدیرمسئولی «امیر کریم زاد شریفی» و سردبیری «محمد سهرابی» در 86 صفحه به طبع رسیده و پیش روی علاقمندان قرار گرفته است، به موضوع چالش خانواده‌های امروزی در قالب پرونده ویژه توجه شده و گفتارهای مختلفی از سوی متخصصین این حوزه به نگارش در آمده است.
گفتگوی ویژه این شماره «نصر آذربایجان» به هادی حجازی فر، کارگردان فیلم مورد تحسین «موقعیت مهدی» تعلق گرفته و هادی حجازی فر به سوالات مختلف این رسانه در باب هنر سینما و چالش‌های پیش روی سینمای آذربایجان پاسخ‌های درخور توجهی داده است.
در بخش سیاسی به موضوع توسعه آذربایجان و کلید مفقوده آن به قلم امیر کریم زاد شریفی، مدیرمسئول نصر آذربایجان تلنگری زده شده است و نیز در ادامه امیر سرتیپ علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران به سوالات مختلف خبرنگار این رسانه در حوزه دفاعی و امنیتی پاسخ داده است و همچنین در پایان این بخش به موضوع عملکرد شورای ششم تبریز نیز از منظر جدیدی نگاه شده است.
همچنین در بخش اقتصادی به موضوع راه آهن آذربایجان و کریدورهای ارتباطی منطقه شمالغرب به صورت ویژه‌ای توجه شده و چالش‌های پیش روی اقتصاد دانش بنیان نیز مورد توجه و نقد نویسندگان مختلف در این حوزه قرار گرفته است.
در بخش آخر شماره دوم نصر آذربایجان به چالش‌های اخیر مدیریتی باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتور و همچنین فوتبال آذربایجان با نگاهی آسیب شناسانه پرداخته شده است.
«نصر آذربایجان» هم اکنون در چهار مرکز کتابفروشی در سراسر سطح کلان شهر تبریز توزیع شده و علاقمندان به مطالعه دقیق این مطبوعه می‌توانند نسخه چاپی آن را از شعب شهر کتاب تبریز و همچنین کتابفروشی دهخدا تهیه کنند.
آدرس مراکز توزیع ماهنامه نصر آذربایجان به شرح زیر است:
۱) تبریز، خیابان امام، کوی 13 آبان، شهر کتاب
۲)تبریز، ولی عصر، ابتدای خیابان اوحدی مراغه‌ای، شهر کتاب
۳)تبریز، نصف راه، مجتمع ستاره باران، طبقه اول، شهر کتاب
۴) تبریز، سه راه طالقانی، بعد از تقاطع ارک جدید، نبش بن بست شقایق، کتابفروشی دهخدا
انتهای پیام/
شماره دوم «نصر آذربایجان» منتشر شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار