فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف انبارهای بزرگ محتکران توسط پلیس آذربایجان شرقی

1401/02/25 - 13:11 - کد خبر: 62842 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در اجرای طرح های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، از کشف بیش از 234 تن انوع اقلام قاچاق، احتکار شده و خارج از شبکه توزیع در چند روز گذشته خبر داد. 

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، گفت: با دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای  طرح های ضربتی  مقابله با احتکار  و قاچاق کالاهای  اساسی و مورد نیاز مردم، شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی، طی روزهای گذشته آغاز شده و این روند با قوت ادامه دارد.   
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان کرد: طی چند روز گذشته و با اجرای طرح های ضربتی پلیس توسط همکاران در سراسر استان برای بازدید از انبارها، شناسایی و دستگیری  محتکران، بیش از  70 تن آرد، 65  تن روغن خوراکی، 19 تن ماکارونی، 16 تن شکر، 13 تن حبوبات، 11 تن برنج و 9 تن گندم و 34  تن نهاده دامی  احتکاری کشف گردید که ارزش آن ها بیش از 33 میلیارد ریال برآورده شده است. 
وی در ادامه افزود: علاوه بر مواد خوراکی احتکار شده، بیش از دو هزار لیتر مواد شوینده، 10 تن کود شیمیایی و حدود 2 میلیون عدد تجهیزات پزشکی قاچاق در عملیات های مختلف کشف شده است.
انتهای پیام/
کشف انبارهای بزرگ محتکران توسط پلیس آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار