رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛

تجهیز بازار ارومیه به شبکه‌ خودبارنده آتش‌خاموش‌کن در دستور کار قرار دارد

1398/08/21 - 13:12 - کد خبر: 6284 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در صدد هستیم بازار ارومیه را به شبکه‌های خودبارنده آتش‌خاموش‌کن تجهیز کنیم که البته هزینه بالا از موانع اجرای این طرح است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ابراهیم شاد قوشچی امروز در گفت و گویی افزود: این تمهید در راستای جلوگیری از بروز مشکلات زیاد در زمان تعطیلی بازار اندیشیده شده و در صورت تامین اعتبار اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در وضعیت استعلام قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوبی در این خصوص دست یابیم.

وی بیان کرد: ارتقای ایمنی بازار ارومیه یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه است و در این راستا اقدامات مختلف طی دو سال گذشته به انجام رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: در راستای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، کپسول‌های آتش‌خاموش‌کن و تابلوها در مکان‌های مختلف بازار این شهر نصب شده است.

شاد قوشچی گفت: آموزش مغازه‌داران نیز یکی از برنامه‌ها در راستای ارتقای ایمنی بازار است که با همراهی کسبه داخل بازار انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا به مغازه‌داران آموزش داده می‌شود تا روی شیرهای برداشت را پوشش ندهند زیرا این امر موجب سرعت بخشیدن به اقدامات آتش‌نشانی در زمان اضطراری خواهد شد.

بازار سرپوشیده ارومیه از قدیمی‌ترین بازارهای شمال غرب کشور و باقی‌مانده از دوران صفویه است که همچنان در گوشه جنوب شرقی این شهر خودنمایی می‌کند.

در سال های اخیر این بازار چند بار دچار آتش‌سوزی شده ولی به خوبی اطفا شده است.

انتهای پیام/

تجهیز بازار ارومیه به شبکه‌ خودبارنده آتش‌خاموش‌کن در دستور کار قرار دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار