خبر/

اختتامیه المپیاد ورزشی کشوری بانوان ارتباطات

1401/02/25 - 12:33 - کد خبر: 62834 نسخه چاپی

نصر: شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش نصر، حدود ۱۵۰ ورزشکار خانواده ارتباطات از ۱۹ اردیبهشت ماه رقابت خود را در رشته های ورزشی تیر اندازی؛ آمادگی جسمانی؛ بدمینتون و شنا و تنیس روی میز، به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز آغاز نمودندکه آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان این رویداد ورزشی ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور ورزشکاران و جمعی از مدیران ورزشی و استانی برگزار گردید.
محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، در این مراسم ضمن خیر مقدم به بانوان ورزشکار میزبانی این رویداد را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های استان دانسته و گفت : سازمانها و ادارات تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تمام امکانات سعی در هم افزایی جهت برآیند موفق این رویداد داشته و برگزاری این مسابقات را در افزایش بهره وری مستمر کارکنان بسیار مفید دانستند.
حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه پیام نیز در آیین اختتامیه مسابقات توجه به توانمندی های بانوان ورزشکار و ارتقا سطح تندرستی ایشان را از مهمترین اهداف برگزاری عنوان نموده و اظهار داشت: هدف از برگزاری المپیاد های ورزشی افزایش کارایی و بهره‌وری کارمندان بواسطه حضور در میادین ورزشی است که در تجربیات قبلی ثابت نموده است کارمندان ورزشکار و فعال در این رویدادها همواره در اجرای وظایف اداری موفق‌تر از دیگران بوده و بواسطه ی سلامت و تندرستی جسم بهره وری مطلوب تری داشته اند.
در آیین اختتامیه این مسابقات از ورزشکاران برتر و شرکت‌های برگزیده تقدیر شدکه شرکت ارتباطات زیر ساخت مقام اول، سازمان فناوری اطلاعات مقام دوم و سازمان تنظیم مقررات موفق به ایستادن در جایگاه سوم مسابقات شدند.
انتهای پیام/
اختتامیه المپیاد ورزشی کشوری بانوان ارتباطات نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار