خبر/

دانشگاه آزاد اسلامی، بلوغ انقلاب اسلامی است

1401/02/24 - 22:52 - کد خبر: 62798 نسخه چاپی

نصر: نماینده مقام معظم رهبری در کل دانشگاه های کشور گفت: بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری و تولید ثروت از علم‌، می تواند کمک شایانی نسبت به حل مسایل کشور داشته باشد.

به گزارش نصر، آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی که با حضور معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، رییس دانشگاه های آزاد و هیات همراه، علیرضا منادی، نماینده مجلس، حکیمه غفوری رییس شورای شهر تبریز، معاون سیاسی امنیتی استانداری استان، و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد استان برگزار شد، امروز در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد.
"مهدی شمس" گفت: در این جلسه قرار است تا از زحمات بزرگواری که در طول چند سال اخیر، در حوزه های اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی و‌ پژوهشی صورت گرفته است، تکریم و تقدیر شود و همزمان با آن انتخاب یکی از نیروی های جوان و پر انرژی از خانواده داشنگاه آزاد که دارای قدرت فکر هستند نیز برای ریاست استان معرفی شوند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، بلوغ انقلاب اسلامی است، تاکید کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان، دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی درخشیده است و در این راه علی رغم فراز و نشیب هایی که در طول ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی داشته است، خدمات شایانی در راستای انقلاب و جمهوری اسلامی مخصوصا زمانی که در نقطه به نقطه این کشور، فرزندانمان نیاز به یک آموزش سراسری داشتند، خدماتی در حوزه آموزش، پژوهش و کیفیت محوری رقم زده است.
وی با اشاره به اینکه امروز وقت آن رسیده تا قدم تحول آفرین به سمت تولید ثروت از علم‌ برداشته شود، افزود: بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری و تولید ثروت از علم‌، می تواند کمک شایانی نسبت به حل مسایل کشور داشته باشد.
وی در پایان ابراز کرد: در این راه لازم است تا اساتید بزرگوار در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی این جوان پر استعداد را همراهی کنند.
انتهای پیام/
دانشگاه آزاد اسلامی، بلوغ انقلاب اسلامی است سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار