استاندار آذربایجان غربی؛

وزارت نیرو در اتمام پروژه‌های آبرسانی آذربایجان‌غربی بیشتر مشارکت کند

1401/02/24 - 14:37 - کد خبر: 62769 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر مشارکت بیشتر وزارت نیرو در اجرا و اتمام پروژه‌های آبرسانی این استان، گفت: عدم تکمیل طرح‌های حوزه آب در موعد مقرر موجب هدر رفت زمان و تحمیل هزینه‌های کلان می‌شود.

به گزارش نصر، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در دیدار معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه وزارت نیرو درآذربایجان غربی افزود: اعتبارات استان جوابگوی اجرای این پروژه‌ها نیست و وزارت نیرو باید در اجرا و بهره برداری طرح‌های این حوزه بخصوص تخصیص اعتبار بیش از پیش وارد عمل شود.
وی با اشاره به نشست مشترک وزیر نیرو با مدیران و نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این نشست برای استان ثمرات و دستاوردهای بسیار خوبی داشت و امیدواریم وزیر نیرو به زودی در سفر به آذربایجان غربی از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه این وزارتخانه را رصد و دستور لازم برای حل مشکلات آنها صادر کند.
استاندار آذربایجان غربی از استقبال و آمادگی سرمایه  گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش وزارت نیرو در استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد وزارت نیرو زمینه حضور این سرمایه گذاران در استان را تسهیل کند.
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو روز شنبه با هدف بررسی مسایل و مشکلات طرح ها و پروژه های حوزه این وزارتخانه به آذربایجان غربی سفر کرده و ضمن دیدار با استاندار، از  سدهای سیلوه و کانی سیب در پیرانشهر نیز بازدید و در جریان مشکلات آبرسانی به برخی روستاهای این شهرستان قرار گرفت.
انتهای پیام/
وزارت نیرو در اتمام پروژه‌های آبرسانی آذربایجان‌غربی بیشتر مشارکت کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار