خبر/

جلسه تخصصی هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی برگزار شد

1401/02/23 - 19:18 - کد خبر: 62716 نسخه چاپی

نصر: جلسه تخصصی هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با حضور روئسای استان و شهرستان ها در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد. 

به گزارش نصر، در این نشست پس از سخنرانی رئیس هیئت استان و معاون جدید امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، روئسای هیئت‌های شهرستان ها به بیان مشکلات و ارائه پیشنهاداتشان پرداختند.
رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی در ابتدای این نشست با خیر مقدم به مدعوین شرایط هیئت در ماه‌های گذشته را تشریح نمود. 
سیامک گهرخانی با اشاره به مشکلات ناشی از بروز بیماری کووید ۱۹ طی دو سال از زمان ریاست وی، وضعیت اعزام ها، برگزاری مسابقات، بر پایی دوره های آموزشی و سایر امور هیئت در سال گذشته را مطلوب توصیف نمود. 
او در این خصوص افزود : سال گذشته 15 مورد برگزاری کلاس ها و مسابقات و اعزام به رقابت ها عملی گردید. 
گهرخانی همچنین تقویم کاری هیئت برای سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد و آن را در اختیار روسای هیئت های استانی قرار داد. 
وی با تاکید بر افزایش دوره های آموزشی در زمینه داوری، مربیگری و سایر مسائل تاکید نمود که از این به بعد در جریان مسابقات مربیانی حق حضور در نیمکت را خواهند داشت که در دوره های آموزشی به صورت منظم حضور داشته باشند. 
گهرخانی تاکید کرد : هیئت در این زمینه شرایط را مورد سنجش و اجرای دقیق قرار خواهد داد.
او در خصوص انتقاد روسای هیئت ها در خصوص تنوع در برگزاری مسابقات و رویدادها و متمرکز نشدن آنها در تبریز از شهرستان های خواهان میزبانی تمامی رویدادها درخواست نمود تا اعلام آمادگی خود برای میزبانی را به هیئت استان ارائه نمایند.
در این نشست علاوه بر روسای هیئت شهرستان ها، رئیس و نایب رئیس هیئت، همچنین آقایان منوچهر ناصرزاده عضو هیئت رئیسه و آرش حریرچی دبیر هیئت استان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
جلسه تخصصی هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار