خبر/

عملیات اجرایی ۱۸۰ میلیارد تومان پروژه شهرداری تبریز آغاز می‌شود

1398/08/21 - 11:38 - کد خبر: 6265 نسخه چاپی

نصر:در پی امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شهردار تبریز و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، پروژه های مهم شهرداری تبریز شامل احداث پارک بزرگ تبریز، توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند و تکمیل بزرگراه ولایت است که عملیات اجرایی آن ها پنج شنبه ۲۳ آبان همزمان با «هفته وحدت» آغاز می شود.

پارک بزرگ تبریز با ۶۰۰ هکتار وسعت در شمال غرب این شهر در دو مرحله احداث می شود که مرحله نخست آن کاربری‌های تفریحی و ورزشی و مرحله دوم شامل مجموعه گردشگری، تفریحی و تجاری است.

اعتبار اختصاص یافته برای احداث و تکمیل این پروژه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان شامل احداث سلول های شش‌گانه این مرکز بوده و تصفیه خانه مرکزی شیرابه آن نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

در عملیات اجرایی پروژه زباله گاه مرکزی شهرداری تبریز سلول های دو و سه مرکز دفن به طور کامل احداث می شود و سلول‌های شماره چهار و پنج خاکبرداری می شود.

مرحله دوم اتوبان ولایت به عنوان ورودی جدید تبریز و اتصال دهنده شرق تبریز به غرب به طول هفت کیلومتر و با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان تکمیل می شود.

هدف از اجرای این پروژه، اتصال بزرگراه پاسداران به جاده تبریز- اهر بوده، همچنین مسیر دسترسی آسانی به شهرک های تازه تاسیس رشدیه، باغمیشه، نصر، مصلی، مرزداران، فجر به ویژه در مواقع بحران ایجاد می شود.

احداث پروژه تراموا تبریز در مسیر خیابان امام خمینی (ره) به ارزش هزار میلیارد تومان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است که در زمان کنونی در مرحله مطاله و طراحی است.

انتهای پیام/

عملیات اجرایی ۱۸۰ میلیارد تومان پروژه شهرداری تبریز آغاز می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار