نایب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا؛

تبریزی ها همیشه بهترین میزبان بوده اند

1401/02/21 - 23:01 - کد خبر: 62649 نسخه چاپی

نصر: نایب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا گفت: تبریزی ها همیشه بهترین میزبان بودند و خاطرات خوبی از این شهر به خصوص زمانی که ایران در این شهر قهرمان لیگ جهانی شد، داریم.

به گزارش نصر، در هفته جاری تبریز در حالی میزبان هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران بود که این تیم به عنوان پرافتخار ترین تیم والیبال نشسته تاریخ پارالمپیک محسوب می شود.
این تمرینات که در ادامه روند آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان برگزار می شود،  زیر نظر هادی رضایی، یکی از سرمربیان شناخته شده والیبال نشسته در جهان برگزار می شود که در حال حاضر نایب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا، عضو کمیته مربیان جهانی و مشاور فنی رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال می باشد.
در همین زمینه هادی رضایی، سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با نصر در خصوص آماده سازی تیم ملی برای مسابقات پیش رو گفت: با توجه به اینکه قرار بود در ماه های آتی ابتدا در مسابقات پاراآسیایی هانگجو و سپس مسابقات جهانی بوسنی هرزگوین که حکم ورود به پارالمپیک دارد، شرکت کنیم، هدف مان حضور مقتدرانه در این مسابقات بود که به همین منظور ۱۷ نفر در این اردو حضور دارند و در اردوی بعدی هم ۱۶ نفر دعوت خواهد شد که از بین این نفرات و تیم ملی گروه ب خواهد بود.
وی در ادامه افزود: البته با توجه به زمان زیادی که تا مسابقات وجود دارد در حال حاضر تمرینات بدنسازی انجام می شود و بعد از آن نیز ادامه روند تمرینات را انجام خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران همچنین در خصوص میزبانی تبریز از پرافتخار ترین تیم تاریخ والیبال نشسته جهان خاطر نشان کرد: تبریزی ها همیشه بهترین میزبان بودند و خاطرات خوبی از این شهر به خصوص زمانی که ایران در این شهر قهرمان لیگ جهانی شد، داریم. امکانات و سالن این شهر برای تیم ملی بسیار مناسب است و می توان گفت در تبریز همه آنچه که برای میزبانی نیاز داشته باشد، در این شهر وجود دارد.
گفتنی است در این اردو 17 بازیکن از 10 استان به سرپرستی علی کشفیا  از 16 تا 25 اردیبهشت ماه حضور خواهند یافت.
همچنین تیم ملی(ب) نیز با شرکت 21 ورزشکار از 10 استان از تاریخ 17 تا 23 اردیبهشت ماه در تبریز اردو می زنند که میثم حاجی بابایی تنها نماینده استان به این اردو دعوت شده است.

حمیدرضا سامبرانی 
انتهای پیام/
تبریزی ها همیشه بهترین میزبان بوده اند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار