معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

نصب دستگاه های تخصصی بیمارستان کودکان چشم‌انتظار اخذ مجوز است/ موانع دسترسی بیمارستان جامع سرطان برطرف شد

1401/02/21 - 17:16 - کد خبر: 62640 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه نصب دستگاه‌های بیمارستان کودکان مردانی‌آذر تبریز، چشم‌انتظار اخذ مجوزهای لازم از سازمان انرژی اتمی است، گفت: عدم نصب این دستگاه ها بخاطر مسائل مالی نیست، بهره برداری بیمارستان اسفند شروع شد و برای راه اندازی سیستم ها باید پروانه دریافت شود و سازمان انرژی اتمی مجوز را صادر کند، برخی از دستگاه نیازمند مجوز انرژی اتمی است و به محض صدور دستگاه ها نصب می شود.

به گزارش نصر، علی جنتی در نشست خبری با اصحاب رسانه در هفته سلامت، در پاسخ به سوال خبرنگار "نصر" در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ۳۰۰  تخت خوابی خیرساز جامع سرطان تبریز، گفت: موانعی که برای ایجاد دسترسی به این بیمارستان بود تا حدی رفع شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه احداث خیابان ۲۴ متری به بیمارستان تصویب شده است، افزود: اخیرا جلسه ای با حضور فرماندار برگزار شد که دستور دادند راه دسترسی به بیمارستان حل شود، اکنون در حال آسفالت است. 
وی با اشاره به اینکه تجهیز این بیمارستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، اضافه کرد: با سفر ریاست جمهوری بودجه برای تجهیز این بیمارستان درخواست خواهد شد و حداکثر در سال  ۱۴۰۲ به بهرداری می رسد. 


نصب دستگاه‌های بیمارستان کودکان تبریز، چشم‌انتظار اخذ مجوزهای لازم 
علی جنتی  با اشاره به اینکه نصب دستگاه‌های بیمارستان کودکان مردانی‌آذر تبریز، چشم‌انتظار اخذ مجوزهای لازم از سازمان انرژی اتمی است، گفت: عدم نصب این دستگاه ها بخاطر مسائل مالی نیست، بهره برداری بیمارستان اسفند شروع شد و برای راه اندازی سیستم ها باید پروانه دریافت شود و سازمان انرژی اتمی مجوز را صادر کند، برخی از دستگاه نیازمند مجوز انرژی اتمی است و به محض صدور دستگاه ها نصب می شود.


بیمارستان هزار تختخوابی، قطب درمان شمالغرب کشور 
وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان هزار تختخوابی تبریز که یکی از پروژه های مهم استان است، گفت: این بیمارستان که جایگزین بیمارستان  امام رضا و شهدا است، در دو فاز طراحی شده است و پیش بینی می شود در سه سال آینده فاز اول آن به بهره برداری برسد. 
وی با بیان اینکه در سفر آتی ریاست جمهوری منابع جدید برای تدوام اجرای این پروژه تامین خواهد شد، افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی فاز اول این پروژه و ۵۰ درصد از فاز دوم نیاز است. 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه این پروژه را به مطالبه استانی تبدیل کنیم و بازدیدهای مداوم به این دلیل صورت می گیرد، ادامه داد: با افتتاح این پروژه بخش جامعی از درمان منطقه شمالغرب تامین می شود و تبریز به نوعی قطب درمان منطقه می شود. 
وی اضافه کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه ۴۵ درصد و پیشرفت کل بیمارستان ۲۰ درصد است.
انتهای پیام/
نصب دستگاه های تخصصی بیمارستان کودکان چشم‌انتظار اخذ مجوز است/ موانع دسترسی بیمارستان جامع سرطان برطرف شد گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار