در راستای دستور شهردار تبریز و جلوگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی ؛

نگاهی بر فعالیت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز

1398/01/18 - 14:57 - کد خبر: 626 نسخه چاپی

نصر: در راستای دستور شهردار تبریز و جلوگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اقداماتی را در سطح شهر انجام داد.

به گزارش نصر، همزمان با فرارسیدن بارش های احتمالی شدید و در راستای اجرای دستور شهردار نسبت به نخاله برداری از اطراف مسیل ها ، کانال ها و اطراف کنارگذرها ، به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر تمامی کانال ها و مسیل های بالادست شرق تبریز توسط سازمان مدیریت پسماند و با همکاری معاونت خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه لایروبی و پاکسازی شده و تا پایان فصل بارش ادامه خواهد داشت .

ماشین آلات و تجهیزات موجود در سازمان مدیریت پسماند که به نحو احسن توسط عوامل و متخصصان مربوطه بازسازی شده و در راستای آمادگی کامل برای لایروبی و پاکسازی مسیل های بالادست در مواقع بارش های احتمالی شدید آماده باش میباشند .

برای وقوع سیلاب های احتمالی همواره باید آمادگی کامل را داشته و عوامل دستگاه نظارت سازمان بر عملکرد پیمانکاران مناطق و نحوه پاکسازی معابر و سطح شهر به صورت شبانه‌روزی نظارت دارند .

بازسازی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به منظور استفاده از امکانات موجود و کاهش هزینه ها در آستانه شروع بارش های فصلی ، به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات بهینه و خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد .

از این رو سازمان مدیریت پسماند با همکاری معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ماشین آلات و تجهیزاتی همچون کمپرسی های ده چرخ و لودر در اختیار مناطق قرار داده
که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند ، تا با خاکبرداری و لایروبی کانال ها و مسیل ها از بروز سیلاب جلوگیری شود .

انتهای پیام/

نگاهی بر فعالیت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار