دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی؛

نیمی از بستری های کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه کودکان بودند

1401/02/21 - 12:09 - کد خبر: 62599 نسخه چاپی

نصر: دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: نیمی از بستری های کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه کودکان بودند.

به گزارش نصر، سید جلیل موسوی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی در گفت و گویی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۹ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱ مورد ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند، افزود: از بین ۱۴ بیمار جدید بستری طی ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه، هفت مورد کودک است. 
وی از ثبت ۱۲ مورد مبتلای جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ مورد فوتی مثبت ثبت نشده است. 
این متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه تنها در چهار شهرستان ارومیه، خوی، چایپاره و پیرانشهر موارد بستری ثبت شده است،تاکید کرد: با وجود کاهش مراجعان سرپایی و بستری همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون ضروری است. 
وی از پوشش واکسیناسیون ۶ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۳۷ نفر واجد شرایط بالای پنج سال در استان خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزارو 579 نفر علیه کرونا واکسینه شدند. 
دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان خاطرنشان کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ نفر به مراکز سرپایی ۱۶ ساعت در استان مراجعه کردند. 
انتهای پیام/
نیمی از بستری های کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه کودکان بودند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار