در دیدار با معاون وزیر کشور مطرح شد:

حمایت از پروژه بوم گردی دهکده توریستی دند

1401/02/21 - 11:04 - کد خبر: 62589 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی به همراه سرپرست مالی سازمان با معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نصر، مرتضی عبدل‌زاده ظهر دیروز به همراه مولایی با حضور در دفتر  جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به بیان توانمندی‌ و گزارش عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف عمرانی، بازرگانی، اقتصادی، ماشین‌آلات و تجاری پرداخت.
وی عنوان کرد: توسعه همکاری با سازمان شهرداری‌ها و همچنین تمامی سازمان‌های همیاری کشور می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع نیازهای‌ مختلف و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور داشته باشد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همچنین از مهندس جمالی نژاد برای افتتاح پل سردار دل ها در شهرستان میانه نیز دعوت کرد.
 جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در این جلسه با قدردانی از عملکرد بسیار خوب سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بدون شک از ظرفیت و توانمندی استان فعالی همچون آذربایجان‌شرقی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: آماده حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های ارزشمند سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی نیز می‌باشیم.
 جمالی‌نژاد همچنین در خصوص حمایت از پروژه‌های در دست اجرا از جمله پروژه بوم گردی دهکده توریستی دند قول مساعد دادند و قرار شد در سفر هیات دولت به استان از این پروژه بازدید کنند.
انتهای پیام/
 حمایت از پروژه بوم گردی دهکده توریستی دند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار