نیکتال، دروازه ای مطمئن به کالای دیجیتال 

1401/02/29 - 15:16 - کد خبر: 62581 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل فروشگاه اینترنتی "نیکتال" گفت: این فرشگاه اینترنتی، بازار آنلاین مطمئنی است که امکان خرید بدون واسطه کالای دیجیتال اصل را برای مشتریان در سراسر ایران فراهم می کند. 

به گزارش نصر، ژیلا یونسی، در گفتگو با خبرنگار "نصر" با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا، تعداد بیشتری از مردم را به ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب کرد به طوری که ترجیح دادند هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند، گفت: اگر از دید کسب و کارها به این موضوع نگاه کنیم خواهیم دید که با تغییر رفتارهای مصرف‌کننده بسیاری از فروشگاه های حضوری جای خود را به فروشگاه‎ های آنلاین دادند و رشد فزاینده ای را تجربه کردند. 
 
 
وی با اشاره به اینکه مجموعه "نیکتال" با سابقه سال ها فروش مستقیم و ارائه خدمات به مشتریان، نیز به این جمع بندی رسید که باید تغییر کند و خود را با وضعیت حال حاضر بازار هماهنگ کند، افزود: با توجه به سابقه کار چندین ساله در فروش کالای دیجیتال به صورت حضوری و با اطلاعات کافی و لازم در خصوص واردات و عرضه این کالا ها، بعد از چند سال فروش در بازار همزمان سایت فروش اینترنتی را نیز راه اندازی کردیم اما فعالیت چندانی نداشتیم. 
مدیر عامل این مجموعه ادامه داد: با ایجاد شرایط قرنطینه در دوران کرونا، تصمیم گرفتیم فروش اینترنتی و کار در فضای مجازی را قوی تر کنیم و در این بخش سرمایه گذاری کنیم و با وب سایت niktal.com فروش اینترنتی را جدی کردیم. 
وی اضافه کرد: "نیکتال" عرضه کننده بهترین و جدیدترین کالاهای دیجیتال و خانگی از جمله انواع حافظه، لوازم جانبی موبایل، انواع هدفون و هندزفری، ساعت های هوشمند، انواع اسپیکر، پاور بانک، شارژر و … با کیفیت مناسب و قیمت معقول و مقرون به صرفه است که امکان ارسال به تمام نقاط کشور را نیز دارا می باشد. 
 
 
وی با بیان اینکه ارائه بهترین قیمت ها با حذف و یا به حداقل رساندن واسطه ها و عرضه مستقیم کالا به مشتریان از اهداف این مجموعه است، گفت: همواره، ارائه کالاهای با کیفیت با درک وضعیت اقتصادی روز کشور، ارائه تکنولوژی های روز دنیا بر اساس نیاز مشتریان ایرانی از آرمان های ما در ارائه خدمات خوب به مشتری می باشد. 
وی ضمن اشاره به تاریخچه فعالیت این تیم، گفت: اکنون دو سال از فعالیت رسمی فروشگاه اینترنتی " نیکتال " می گذرد و اکنون با ۱۶ نفر پرسنل از جوانان پویا و فعال در شعبه تهران و تبریز، یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین فروش کالای دیجیتال در سطح کشور قلمداد می شود. 
یونسی با بیان اینکه در فروش و ارسال کالا به سراسر ایران محدودیت زمانی و مکانی نداریم، افزود: برای ارتباط راحت تر با مشتری و پاسخگویی به سوالات در خصوص کالاها امکان چت با پشتیبان را در سایت را نیز فراهم کردیم. 
 
 
وی در ادامه به یکی از چالش های این فروشگاه اینترنتی اشاره کرد و گفت: همواره در تلاش هستیم کالای اصل و با کیفیت تهیه کنیم، چرا که در فروش اینترنتی جلب اعتماد مشتری دشوارتر و زمان بر است اما نهایت تلاش خود را برای اعتماد سازی انجام می دهیم. 
وی با اشاره به اینکه بخشی با عنوان تهیه کالای کمیاب داریم، که این کالاها در بازار کمتر پیدا می شود، ادامه داد: علاقه داریم به نوعی نماینده فروش آن کالا باشیم و شعار ما در وب سایت "نیکتال" با عنوان "اگر فکر میکنی همه چی داری پس سایت نیکتال رو ندیدی" نیز گویای این هدف مان می باشد. 
 
 
مدیرعامل این مجموعه در انتها خاطرنشان شد: امیدواریم در این تجربه جدید نیز بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و ارائه محصولات با کیفیت و خدمات به موقع به مشتریان محترم، طرحی نو دراندازیم.
انتهای پیام/
نیکتال، دروازه ای مطمئن به کالای دیجیتال  گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار