مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی خبر داد: 

کلانشهر تبریز، میزبان المپیاد ورزشی کشوری ارتباطات 

1401/02/20 - 16:00 - کد خبر: 62556 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، گفت: به مناسبت روز جهانی ارتباطات، رویداد جامعه ورزشی خانواده ارتباطات کشور در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز برگزار می شود. 

به گزارش نصر، محمد فرزاد در جلسه استانی با اعضای کمیته برگزاری المپیاد ورزشی کشوری ارتباطات، با اشاره به هدف برگزاری المپیاد ورزشی که تشویق به ورزش و سلامتی است، افزود:  برگزاری مسابقات ورزشی یکی از مهمترین اصول تامین شادابی و سلامت جامعه است که باید در تمامی سطوح مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد تا از این طریق رشد شادابی جامعه و به تبع آن کارکنان ادارات کمک شود. 
وی ادامه داد: همچنین برگزاری چنین مسابقاتی  موجب تعاملات بهتر در سطح ادارات شده و آثار ملموسی را در جهت همگرایی کارکنان این ادارات ایفا می کند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به هماهنگی های انجام شده توسط این اداره کل برای اجرای هر چه بهتر این المپیاد ورزشی نیز اشاره کرده و افزود: جلسات کارشناسی مستمر برای بحث هماهنگی که جزو مهم ترین بخش یک المپیاد می باشد توسط همکاران این اداره کل انجام شده است، که در همین راستا جلسات هماهنگی و کارشناسی مختلف با اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره كل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی آذربایجان شرقی، فرودگاه بین المللی تبریز و هیات های ورزشی مختلف استانی و سایر ارگان های دخیل انجام شده است. 
وی اضافه کرد: بازدید از سالن ها و مجموعه های مختلف ورزشی استان و همچنین هماهنگی حمل و نقل این مسابقات نیز توسط این اداره کل انجام می شود تا این المپیاد بدون کوچکترین مشکل برگزار شود. 
 
فرزاد، برگزاری المپیاد ورزشی بزرگ برای استان و شهر تبریز را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با همدلی و حس همکاری متقابل خوبی که بین ادارات تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه این وزارت در استان وجود دارد، برگزاری باشکوه این مسابقات بزرگ می تواند همکاری های متقابل در سطح ادارات را افزایش داده و نوید بخش روزهای بهتر برای هم افزایی و همگرایی بهتر در تمامی زمینه ها شده و باعث رشد و شکوفایی تمامی بخش های ICT استان شود. 
وی با بیان اینکه این المپیاد برای اولین بار در چنین سطح و حجمی از ورزشکاران برگزار می شود، ادامه داد: در این المپیاد 700 ورزشکار همراه با کادر فنی و اجرایی از جامعه ورزشی ارتباطات سراسر کشور حضور دارند که در دوره نخست مسابقات 160 نفر از بانوان ورزشکار در رشته های شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، تیراندازی، بدمینتون از تاریخ 19 الی 22 اردیهشت ماه و پس از آن از 24 الی 30 اردیبهشت ماه 325 نفر از آقایان ورزشکار در رشته های شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، تیراندازی، بدمینتون، فوتسال و والیبال به رقابت می پردازند. 
این مدیر کل، اضافه کرد: المپیاد ارتباطات با رقابت های مدیران از 9 الی 13 خرداد ماه در رشته های شنا، فوتسال، بدمینتون، تیراندازی به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام/
کلانشهر تبریز، میزبان المپیاد ورزشی کشوری ارتباطات  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار