مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل؛

آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان اردبیل تامین شده است

1401/02/20 - 13:13 - کد خبر: 62547 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: آرد مورد نیاز نانوایی‌های این استان تامین شده و کمبودی در تامین آرد در استان وجود ندارد.

به گزارش نصر، علی نوبخت مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با رد شایعاتی مبنی بر کم شدن سهمیه آرد نانوایی‌های استان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون نه تنها سهمیه نانوایی‌ها کم نشده بلکه سهمیه آرد به اندازه مورد نیاز افزایش و به نانوایی‌ها تحویل داده شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این با هدف تأمین نان در اردبیل ۱۲ واحد نانوایی به صورت شیفت تا ساعت ۱۱ شب  نسبت به پخت و عرضه نان فعالیت می کنند که آرد این نانوایی‌ها نیز تأمین شده است.
مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل شایعه افزایش قیمت نان در رسانه‌ها و فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: در مردمی سازی یارانه و توزیع عادلانه آن افزایش قیمت نان برای مصرف کننده وجود ندارد.
وی میزان نیاز مصرف استان به آرد را ماهانه ۱۵ هزار تن اعلام کرد و افزود: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، آرد مورد نیاز استان اگر بیش از این رقم هم باشد، تامین می‌شود.
نوبخت گفت:در چند روز اخیر صف‌های طولانی در جلوی نانوایی‌ها ایجاد شده و مردم به سختی می توانند نان مورد نیاز خود را تهیه کنند که با تامین آرد مورد نیاز و فعالیت نانوایی‌های شیفتی این مشکل برطرف شده است.
وی دلیل صف های طولانی در نانوایی ها را جو روانی اعلام کرد و گفت: نه قیمت نان افزایش یافته و نه سهیمه آرد کم شده و هیچ دلیلی بر ایجاد صف‌های طولانی جلوی نانوایی‌ها وجود ندارد.
مدیر کل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی می‌توانند مسئولین مربوطه را با شماره تماس ۱۲۴ در جریان بگذارند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت بگیرد.
انتهای پیام/
آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان اردبیل تامین شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار