رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛

آغاز طرح بزرگ ویژه نظارتی با هدف کنترل گلوگاه‌های مهم توزیع کالاهای اساسی/ رویت کالاهایی که به بازار عرضه نشده‌اند به منزله احتکار است

1401/02/20 - 12:39 - کد خبر: 62545 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که هدف طرح بزرگ ویژه نظارتی کنترل مراکز عمده توزیع، انبارها و شرکت های پخش و در واقع گلوگاه های مهم توزیع کالاهای اساسی و مهم است، گفت: طرح ویژه نظارتی در قالب 50 اکیپ در تبریز و 40 اکیپ در شهرستان های استان با پشتیبانی بالغ بر 200 نفراز کارشناسان سازمان های صمت، تعزیرات حکومتی، شرکت شهرک های صنعتی و اتاق اصناف از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: این طرح نظارتی بزرگترین طرح نظارتی استان است که در هیچ مقطعی در این سطح و با این وسعت انجام نشده است.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی های صورت گرفته قضات تعزیرات حکومتی نیز در کنار بازرسان حاضر بوده و در صورت مشاهده تخلف، همزمان تشکیل پرونده در محل صورت م گیرد.
وی تصریح کرد: عدم عرضه کالاهای اساسی در هریک از واحدهای صنفی موجود در حلقه زنجیره تامین ، توزیع و عرضه احتکار محسوب می شود.
پرنیان با اشاره به اینکه پیش از این موضعات مرتبط با تخلفات صنفی به همه شرکتهای پخش و فروشگاه های زنجیره ای اعلام شده است؛ اظهار داشت: بهره مندی از سامانه های جامع تجارت و انبار و مراکز نگهداری کالا ملاک عمل بازرسان در این طرح نظارتی ویژه خواهد بود .
رئیس سازمان صمت استان گفت: ضروری است هر یک از واحدهای صنفی اعم از بنکداران و خرده فروشان نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت و دریافت کد نقش اقدام کنند.
انتهای پیام/
آغاز طرح بزرگ ویژه نظارتی با هدف کنترل گلوگاه‌های مهم توزیع کالاهای اساسی/ رویت کالاهایی که به بازار عرضه نشده‌اند به منزله احتکار است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار