معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی؛

نفرات برتر مسابقات دوومیدانی دختران قهرمانی دانشگاه‌های منطقه سه کشور مشخص شد

1401/02/20 - 12:07 - کد خبر: 62535 نسخه چاپی

نصر: معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نفرات برتر مسابقات دوومیدانی دختران قهرمانی دانشگاه‌های منطقه سه کشور مشخص شد.

به گزارش نصر، اسماعیل گلی معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: این مسابقات با حضور ۹ دانشگاه شامل دانشگاه‌های زنجان، ارومیه، هنر اسلامی تبریز، بناب، صنعتی سهند تبریز، غیرانتفاعی اسوه، مؤسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری تبریز، صنعتی ارومیه و محقق اردبیلی و به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
وی اضافه کرد: تیم دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی با کسب هفت مدال طلا، هفت مدال نقره و پنج مدال  برنز مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و دانشگاه‌های غیرانتفاعی اسوه و هنر اسلامی تبریز به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.
گلی تصریح کرد: در ماده یکصد متر، سهیلا اسداللهی از دانشگاه چرخ نیلوفری آذربایجان، معصومه جعفری از دانشگاه محقق اردبیلی و یاسمین همتی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.
وی اضافه کرد: در ماده ۲۰۰ متر، زهرا نادری از محقق اردبیلی، اسما اسماعیلی از غیرانتفاعی اسوه و ندا حیدری از محقق اردبیلی و در ماده ۴۰۰ متر،  صحرا صابر نعمتی از صنعتی ارومیه، زهرا نادری از محقق اردبیلی و مائده حسین‌پور از غیرانتفاعی اسوه اول تا سوم شدند.
معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تشریح کرد: در ماده ۸۰۰ متر، کیمیا روحانی از صنعتی سهند، صحرا صابر نعمتی از صنعتی ارومیه و معصومه جعفری از محقق اردبیلی و  در ماده یکهزارو 500 متر،  کیمیا روحانی از صنعتی سهند، ساناز علایی از محقق اردبیلی و محدثه محمدی از بناب به ترتیب در سکوهای اول تا سوم ایستادند.
گلی گفت: در ماده ۵۰۰۰ متر، ساناز علایی از محقق اردبیلی، ویدا بهراد از محقق اردبیلی و آیسان طالب‌پور از هنر اسلامی تبریز و در ماده ۱۱۰ متر بامانع، سهیلا اسداللهی از چرخ نیلوفری، محنا حربی از غیرانتفاعی اسوه و سما فرج پور از ارومیه اول تا سوم شدند.
وی اضافه کرد: در ماده ۱۰۰ × ۴ متر امدادی،  زهرا نادری، معصومه جعفری، آیناز احدی و نسترن مراد زاده از محقق اردبیلی؛ محنا حربی، زهرا خدادای، اسما اسماعیلی و مائده حسین‌پور از غیرانتفاعی اسوه و مریم کرم، سعیده هاشمی، اوین ملاک و محدثه محمدی از بناب جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
گلی با بیان اینکه در ماده پرتاب وزنه، عاطفه خورند از زنجان، حدیث احمدی از هنر اسلامی تبریز و سما برادری از محقق اردبیلی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند، تصریح کرد: در ماده پرتاب دیسک، آیدا خیر از محقق اردبیلی، عاطفه خورند از زنجان و  سما برادری از محقق اردبیلی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
به گفته این مسئول، در ماده پرتاب نیزه، آیدا خیر از محقق اردبیلی، ویدا بهراد از محقق اردبیلی و اوین ملاک از بناب و  در ماده پرش طول،  نسترن مراد زاده از  محقق اردبیلی، محنا حربی از غیرانتفاعی اسوه و آیناز احدی راد از محقق اردبیلی و در ماده پرش ارتفاع نسترن مراد زاده از محقق اردبیلی، آیناز احدی راد  از محقق اردبیلی و سما فرج پور از ارومیه اول تا سوم شدند.
معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در بخش تیمی دانشگاه محقق اردبیلی با ۸۸ امتیاز اول شد و غیرانتفاعی اسوه و هنر اسلامی تبریز به ترتیب با ۲۸ و ۲۳ امتیاز دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: شمس غفاری سرپرست اجرایی این مسابقات بود.
انتهای پیام/
نفرات برتر مسابقات دوومیدانی دختران قهرمانی دانشگاه‌های منطقه سه کشور مشخص شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار