خبر/

لغو میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز تنها به مسائل عمرانی مربوط است

1401/02/20 - 11:30 - کد خبر: 62534 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به لغو میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز برای دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، گفت: لغو بازی تنها به مسائل عمرانی مربوط است.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد با اشاره به لغو میزبانی تبریز از بازی پرسپولیس و سپاهان، افزود: این تصمیم هیچ ارتباطی به سفر ریاست محترم جمهوری به استان نداشته و شورای تأمین نیز هیچ مصوبه ای در این خصوص ندارد و ملاحظاتی که در این خصوص مد نظراداره کل قرار گرفته صرفاً مسائل عمرانی است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تحویل استادیوم یادگار امام(ره) تبریز به پیمانکار جهت اجرای تعمیرات رختکن ها، رنگ آمیزی و بهسازی سکوها و محوطه استادیوم و به دلیل حفظ چمن این استادیوم تنها برای ادامه بازی های خانگی تیم تراکتور، ظرفیت دارد.
ستوده نژاد یادآور شد: پس از بازدید شهردار کلانشهر تبریز و اعضای شورای شهر که دیروز دوشنبه قبل از بازی تیم های تراکتور و هوادار از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) و مسیرهای شهری منتهی به آن انجام شد، بحث بهسازی مسیرها مد نظر قرار گرفت .
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم استادیوم را برای بازی خانگی هفته آتی تراکتور مقابل پرسپولیس آماده کنیم و چمن طبیعی استادیوم تحمل کافی برای انجام دو بازی به فاصله کوتاهی از یکدیگر را ندارد. 
انتهای پیام/
لغو میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز تنها به مسائل عمرانی مربوط است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار