سرمربی تیم تراکتور؛

مقابل هوادار کار بزرگی کردیم

1401/02/19 - 23:23 - کد خبر: 62517 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز با تیمی بازی داشتیم که ۹ بازی اخیر را نباخته بود، گفت: مقابل هوادار کار بزرگی کردیم.

به گزارش نصر، ارطغرول ساغلام شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با هوادار تهران، با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول لیگ برتر فوتبال، افزود: علی رغم اینکه این جایگاه برای همه ناراحت کننده است امیدوارم این حمایت و شور و شوق هواداران را در زمان رقابت برای قهرمانی نیز شاهد باشیم.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز عنوان داشت: مشکلاتی از قبیل بد بسته شدن تیم در ابتدای فصل و مسائل اقتصادی، تاثیر منفی در تیم ما گذاشته است ولی قطعا اگر تراکتور در این حد مشکل نداشت، شاید ما هم اکنون در تبریز حضور نداشتیم و باید بگویم که من نسبت به آینده امیدوار هستم.
ساغلام خاطرنشان کرد: پس از برد مقابل مس و کسب تساوی مقابل تیم سرسخت نفت مسجد سلیمان، تنها هدفمان کسب پیروزی مقابل هوادار بود و همچنین دو رقیب ما بازی رو در رو انجام دادند و خدا را شکر ما به پیروزی رسیدیم و توانستیم اختلاف امتیاز با رقبا را بیشتر کنیم. 
وی با بیان اینکه دریافت گل در ابتدای بازی، برازنده تیم تراکتور  نیست، اذعان کرد: خروج از شوک گل و متعادل کردن بازی و سپس پیش افتادن از حریف کار سختی بود که ما پس از دریافت گل، کم کم حاکم توپ شده و موقعیت‌سازی کردیم.
سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه متاسفانه از زمان حضورم در تراکتور، سه پنالتی از دست داده‌ایم، یادآور شد: به ثمر رساندن گل در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد که با روحیه خوب به رختکن برویم، متاسفانه نیمه دوم نیز بلافاصله پس از شروع بازی بازهم گل دریافت کردیم و سناریوی نیمه نخست بار دیگر رخ داد، اما مثل نیمه اول ۹۰ دقیقه پیش رو نداشتیم و مجبور بودیم در ۴۵ دقیقه برای کسب پیروزی حمله کنیم.
ساغلام با بیان اینکه در ادامه تغییر سیستم دادیم، عنوان کرد: با چهار دفاع و ۲ مهاجم بازی کردیم که بازی متعادل‌تر پیش رفت و با ۲گل عباس‌زاده این بازی مهم را بردیم و کمی به آرامش رسیدیم. 
وی در مورد تعویض بازیکنان تراکتور در طول بازی ها اظهار کرد: از برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده می‌کنیم که دلیل آن کمبود نفرات است و همانطور که می دانید ما با کمبود مهاجم مواجه هستیم و سعی می‌کنیم جای بابایی و عباس‌زاده را باهم عوض کنیم.
ساغلام تاکید کرد: از آقایان زنوزی و سهرابی تشکر می کنم که پیش از بازی با مس رفسنجان، و بازی امروز مشکلات مالی بازیکنان را رفع کردند، و با اعطای پاداش و بخشی از قرارداد بازیکنان باعث شد تا شاگردانم از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار بگیرند.
وی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه تراکتور توضیح داد: ما در حال حاضر با مسیولین باشگاه همدلی داریم و صحبت کردن راجع به فصل بعد، کار درستی نبوده و اکنون باید کاری که داریم را به نحو احسن انجام دهیم چرا که تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقی مانده است.
سرمربی تیم تراکتور عنوان داشت: ماه‌هاست تراکتور سه گل در یک بازی به ثمر نرسانده بود و امروز موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و همانطور که دیدید ما در این بازی اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم، اما عملکردمان در خط حمله خوب بود و باید روی تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کار کنیم. 
تیم تراکتور با برد ۳ بر ۲ مقابل تیم هوادار ۲۴ امتیازی شده و همچنان در رده سیزدهم و تیم هوادار با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماندند.
انتهای پیام/
مقابل هوادار کار بزرگی کردیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار