لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور؛

تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری بم متوقف شد

1398/08/21 - 10:19 - کد خبر: 6247 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال سردار بوکان در هفته هشتم از لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود تیم شهرداری بم به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های سردار بوکان و شهرداری بم عصر دیروز در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم‌الانبیای بوکان در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه یک بر یک رسیدند.

در نیمه نخست این بازی سردار بوکان یک گل به ثمر رساند اما داور بازی آن را افساید اعلام کرد تا این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی نیز با وجود حملات دو تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و در واپسین دقایق بازی شهرداری بم در دقیقه ۸۳ توسط علی وزیری به گل رسید و یک بر صفر از میزبان خود پیش افتاد.

در ادامه سرداری‌ها برای گریز از شکست خانگی خود حملات خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کرده و توانستند در دقیقه ۹۰ بازی توسط حامد کتاب بازی را به تساوی بکشاند.

سردار بوکان هم اکنون با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه ب لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد؛ این تیم از هشت بازی خود هم‌اکنون صاحب سه برد، چهار مساوی و یک باخت است.

مسابقات لیگ فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دو تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

سردار یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تشکیل شد و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته دو کشور محسوب می‌شود.

تیم سردار هفته آینده در بابلسر با شهدای این شهر دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/

تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری بم متوقف شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار