جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف بیش از ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در چاراویماق

1401/02/18 - 14:30 - کد خبر: 62446 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۷۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه، خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق جاده‌های مواصلاتی شهرستان چاراویماق موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن کنترل جاده های مواصلاتی و انجام کار اطلاعاتی،خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
وی با بیان این‌که در بازرسی از خودروی سمند توقیف شده مقدار ۷۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، محمدی تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 
انتهای پیام/
کشف بیش از ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در چاراویماق خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار