خبر/

افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوس‌ ها در تبریز

1401/02/18 - 10:46 - کد خبر: 62425 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش ساعات کاری ناوگان این شرکت از روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش نصر، ایوب اسماعیلی مدیرعامل این شرکت با بیان این خبر گفت؛ با توجه به شروع طولانی شدن ساعات روز و افزایش تقاضای سفر توسط شهروندان عزیز و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای عادی از ساعت 6.15 صبح الی 21.30 خواهد بود.
وی افزود؛ خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل نیز  از ساعت 7.15 صبح شروع و تا ساعت21 ادامه خواهد داشت.
اسماعیلی ادامه داد: پس از اتمام فعالیت اتوبوس ها در مسیر تندرو، خط شبانه نیز با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت در این مسیر حد فاصل آبرسان تا راه آهن و بالعکس فعال خواهد بود.
مدیرعامل شرکت واحد با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، تصریح کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از كارت بلیت الکترونیکی شخصی استفاده نمایند.
اسماعیلی در خاتمه از شهروندان محترم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتي و يا پيشنهاد و انتقاد در مورد خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز، مراتب را به سامانه پیام کوتاه 3000570555  اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی گردد.
انتهای پیام/
افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوس‌ ها در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار