خبر/

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب شد

1401/02/17 - 20:16 - کد خبر: 62404 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، جواد امان زاده به‌عنوان سرپرست معاونت امور ورزش استان منصوب شد.

به گزارش نصر، در متن حکم صادر شده از سوی حبیب ستوده‌نژاد آمده است:

با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر ورزش، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.
توسعه‌ی ورزش همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی و فرهنگی و توجه ویژه و عادلانه به امور ورزش شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها در راستای عمل به سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم از اهم موارد مورد انتظار اینجانب است.
آرزومندم با یاری ایزد منان و با همفکری کارشناسان محترم اداره‌ی کل‌، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی استان در پیشبرد امور محوله موفق و سرفراز باشید.
امان زاده متولد دهه ۶۰، دانشجوی دکتری تربیت بدنی است که از سوابق مدیریتی و ورزشی وی می‌توان به ریاست گروه توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان، ریاست گروه توسعه ورزش همگانی استان، کارشناسی فرایندهای ورزش قهرمانی استان، سرپرستی هیأت‌های کبدی، بولینگ و بیلیارد استان اشاره کرد.
گفتنی است؛ قبل از وی ابراهیم فیروزی معاونت امور ورزش اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را برعهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
انتهای پیام/
سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منصوب شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار