خبر/

دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو با 37 فقره سرقت در مراغه

1401/02/17 - 15:01 - کد خبر: 62395 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامي مراغه از دستگيري 2 سارق حرفه اي قطعات و لوازم داخل خودرو با 37 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحيد فارسي فرمانده انتظامي مراغه در تشريح اين خبر گفت: در پي چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش بي وقفه ي شبانه روزي و تحقيقات فني کارگاهان پليس آگاهي سرانجام 2 متهم را در اين خصوص شناسايي و با هماهنگي لازم متهمان را دستگير و براي بررسي بيشتر به مقر پلیس دلالت دادند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: در بازجويي هاي بعمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارك به دست آمده به 37 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفيگاه آنها اقلام مسروقه قابل توجهي کشف شد.
فرمانده انتظامي با بيان اينکه اموال مسروقه بعد از شناسايي به مالباختگان تحويل شد، افزود: متهمین با تشکيل پرونده براي برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي ویک دستگاه خودروی سمند آنها نیز دراین راستا توقیف شد.
سرهنگ "فارسي" در ادامه تصريح کرد: يكي از مهم ترين بسترهاي بروز سرقت در اين پرونده، بي توجهي صاحبان خودرو ها به توصيه هاي پليس و عدم بكارگيري از تجهيزات ايمن و بازدارنده از سرقت بوده است.
این مقام انتظامی در پايان به شهروندان توصيه کرد: به هشدارهاي پليسي در راستاي پيشگيري از سرقت که توسط کارشناسان انتظامي ارائه مي شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110و تقدير و پيشنهادات خود را به شماره تلفن 197گزارش کنند.
انتهای پیام/
دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو با 37 فقره سرقت در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار