خبر/

کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی به حوزه پژوهش و تالیف کتاب ورود می کند

1398/08/21 - 09:41 - کد خبر: 6237 نسخه چاپی

نصر: کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی در راستای سیاست ایجاد تشویق و انگیزش، گسترش فعالیت های فرهنگی و علمی و رفع نیازهای موجود به حوزه پژوهش و تالیف کتاب ورود می کند.

به گزارش نصر، رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی این مطلب را در جلسه شورای اداری کانون مطرح کرد و گفت: برنامه ورود ما به حوزه پژوهش و تالیف با مشارکت کارشناسان فرهیخته و صاحب قلم تحقق خواهد یافت.

وی افزود: کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی از بسیاری جهات در سطح شمال غرب کشور برجسته و ممتاز است و علاقمندیم این کانون در اشاعه فعالیت های جدید و ارائه ایده های نو و مبتنی بر خلاقیت در منطقه همچنان به عنوان پایلوت باقی بماند.

براساس این گزارش، علی اکبر بالاگر در این جلسه اعلام کرد: هر چقدر رغبت و علاقمندی کارشناسان برای انجام فعالیت های ارجاعی بیشتر شود، به همان اندازه رضایت ارباب رجوع نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: هدف اساسی و محوری هیئت مدیره این است که با کاهش تنش های سازمانی و افزایش کیفیت خدمات در کانون برای فعالیت های سازنده و اثر بخش کارشناسان و کارکنان محیط تفاهم آمیز و مبتنی بر آرامش و صمیمیت ایجاد شود.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی نقش دفاتر کانون را در ایجاد هماهنگی های مورد لزوم با اهمیت دانست و گفت: تقویت روز افزون جایگاه دفاتر اداری و انتظامی و اجرای برنامه های مدیریتی مهم بوده و هماهنگی کلیه واحدها با آنان اجتناب ناپذیر می نماید.

وی افزود: شرایط کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی ایجاب می کند که مجوز انجام خدمات به ویژه موضوع مکاتبات منحصراً در اختیار اعضای محترم هیئت مدیره باشد، ولی برای انجام محدود برخی از فعالیت ها از جمله صدور مرخصی، تفویض اختیار لازم برای دفتر کانون انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در جلسه شورای اداری کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی همچنین اهمیت وجدان کاری، افزایش احساس مسئولیت، پوشش ظاهری و رعایت کلیه مسایل اخلاقی مورد لزوم در محیط کار مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی به حوزه پژوهش و تالیف کتاب ورود می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار