فرهنگی مطرح کرد؛

روند معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کم سابقه بود

1401/02/16 - 01:10 - کد خبر: 62339 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش ‌و پرورش آذربایجان شرقی گفت: معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی جز کم سابقه‌ترین معارفه‌ها در استان بود.

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی در این مراسم با اشاره به فراز و نشیب های زیادی که در روزهای گذشته، در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان شاهد بودیم، گفت: از دوستانی که نقش تعیین کننده ای در این تصمیم داشتند تشکر می کنیم.
وی با اشاره به اینکه معارفه مدیر کل جدید، جز کم سابقه‌ترین معارفه‌ها در استان بود، افزود: این فراز و نشیب ها در نهایت با تذکرات و کمک‌های امام جمعه، استاندار و نمایندگان این اتفاق ختم به خیر شد و قطعا پایه‌ای برای اتفاقات خوب بعدی خواهد بود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاشایی یکی از مدیران ساعی استان بود و در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان پیشنهاد خوبی دادند، که تبدیل به قانون شد.
وی در انتها خاطرنشان کرد: امیدواریم تبریز به ماندند گذشته، شهر اولین‌ها برای اتفاقات خوب باشد.
این گزارش می افزاید، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این مجموعه در تعلیم و تربیت بچه های این مرز و بوم نقش مهمی دارد، گفت: خوش به حال کسانی که در این مقام قرار دارند و ایفای نقش خوبی کردند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی افزود: آقای پاشایی 8 سال ماموریت سنگین سکانداری اموزش و پرورش استان را بر عهده داشتند و امروز نیز آییت معارفه برادری متدین از خود آموزش و پرورش است که این ماموریت سنگین را عهده دار شد.
وی ادامه داد: امیدواریم با رویکرد همگرایی درون و ارتباط با بیرون از ظرفیت ها استفاده کند و برای سال های آتی مدیریت خوبی داشتند.
انتهای پیام/
روند معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کم سابقه بود گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار