نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

نماینده نباید به دنبال انتصاب افراد باشد/ ما به دنبال انتصاب بهترین فرد برای آموزش و پرورش استان بودیم

1401/02/15 - 16:05 - کد خبر: 62337 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده نباید به دنبال این باشد که افرادش را در جایی منتصب کند، البته خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش هم چنین فردی نیست.

به گزارش نصر، علیرضا منادی در آئین معارفه و تکریم مدیرکل آموزش‌ و پرورش آذربایجان شرقی، با بیان اینکه خوشبختانه موفق ترین کمیسیون در مجلس، کمیسیون آموزش است و گام‌های بزرگی را از علی‌رغم میل خیلی‌ها برداشته است. 

وی با بیان اینکه بالاخره رتبه بندی معلمان انجام شد، افزود: از زمان رشدیه که نخستین مدرسه در استان است، در آموزش‌وپرورش اتفاق خاصی رخ نداده بود، اما نهایتا تغییرات بسیاری را به نفع فرهنگیان در این مصوبه انجام دادیم. 

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر با بیان اینکه این لایحه ۵۰ هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه داشت، ادامه داد: با این لایحه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد. 

وی با تاکید بر اینکه ما به هیچکس وابسته نبودیم و به همین دلیل پای این لایحه ایستادیم، گفت: بالاخره این کار را در ۲۳ فروردین به سرانجام رساندیم و تا آخر خرداد رتبه تمام معلمان مشخص خواهد شد. 

منادی با اشاره به اینکه نماینده نباید به دنبال انتصاب افراد باشد، گفت: نماینده نباید به دنبال این باشد که افرادش را در جایی منتصب کند، البته خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش هم چنین فردی نیست.

این نماینده مجلس افزود: ما نماینده این مردم هستیم و باید هم تلاش کنیم که بهترین گزینه برای این استان انتخاب شود، اینکه تهدید کنند در پرونده درج می‌شود، خوب درج بشود!

رئیس کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه وقتی کسی که شایسته است انتخاب می‌شود ما هم با وی همراهی می‌کنیم، افزود: آقای صیادی هم فرد کاری هستند و امیدواریم که به بهترین شکل این مدیریت را انجام دهند.

انتهای پیام/
نماینده نباید به دنبال انتصاب افراد باشد/ ما به دنبال انتصاب بهترین فرد برای آموزش و پرورش استان بودیم گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار