با افتخار می گویم در هیچ عزل و نصبی دخالت نکرده‌ ام؛

متفکرآزاد: آموزش‌ و‌ پرورش قَیِم نیاز ندارد/ آموزش و پروش دفتر تبلیغاتی نیست

1401/02/15 - 16:00 - کد خبر: 62335 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذشهر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آموزش و پرورش مهد تعلیم و تربیت است، آموزش و پروش دفتر تبلیغاتی نیست و هر کس نگاه دیگری به این مجموعه داشته باشد خائن است.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد در این مراسم با تاکید بر اینکه اداره کل آموزش و پرورش بخش مهمی از بدنه تعلیم و تربیت است، گفت: آموزش و پرورش وزنه اداره کشور است، قیم نیاز ندارد، پس باید نگاه فراگیر به این بدنه باشد، نگاهی فراسیاسی و تربیتی. 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: ما تلاش کردیم اجازه ندهیم دخالت غیر دولتی در انتصاب دولتی دست داشته باشد و من با افتخار می گویم هیچ عزل و نصبی دخالت نکرده‌ام چون رهبر انقلاب دخالت نماینده مجلس در انتصابات را منع کردند. 

وی افزود: اگر مشورتی باشد انجام می‌دهیم اما اگر ما در مقام عزل و نصب بنشینیم، دیگر نظارتی صورت نمی‌گیرد. 

وی خطاب به علیرضا صیادی مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: قطعا بدون شائبه توانایی سکانداری این اداره کل را دارید، یک بار برای همیشه، آموزش و پرورش را از امثال بنده نجات دهیم چرا که شما در این مقام مدیون هیچ نماینده ای نیستید، خودتان عزل و نصب‌ها را انجام دهید و آموزش و پرورش را از دست دخالت‌ها نجات دهید. 

متفکر آزاد گفت: اینجا مهد تعلیم و تربیت است، آموزش و پروش دفتر تبلیغاتی نیست و هر کس نگاه دیگری به این مجموعه داشته باشد خائن است. 

وی در انتها خاطرنشان کرد: معتقدیم نسل آینده که تمدن ما را پیش می برند، تربیت شده آموزش و پرورش خواهند بود.

انتهای پیام/
متفکرآزاد: آموزش‌ و‌ پرورش قَیِم نیاز ندارد/ آموزش و پروش دفتر تبلیغاتی نیست گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار