خبر/

آزمون مشترک فراگیر در ۱۱ شهرستان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

1401/02/15 - 16:08 - کد خبر: 62334 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان در ۱۱ شهرستان این استان با شرکت ۱۹هزار و ۳۳۴ داوطلب روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، حیدر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش و با نظارت مستقیم سازمان‌های سنجش کشور و مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: این آزمون روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت جاری در ۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی شامل شهرستان‌های تبریز، اسکو، آذرشهر، مراغه، میانه، مرند، شبستر، سراب، ملکان ، بناب و اهر برای انتخاب یکهزار و ۶۵۶ نفر برگزار می شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از کل شرکت‌کنندگان استان، پنج هزار و ۹۶۹ نفر مرد و  ۱۳ هزار و ۳۶۵ نفر زن هستند.
فتح زاده توضیح داد: از بین یکهزار و ۶۵۶ نفر که پذیرش می شوند، سهمیه نیروی آزاد ۹۳۶ نفر، سهمیه ۲۵ درصد ۵۸۸ نفر، سهمیه ۵ درصد ۶۳ نفر و سهمیه ۳ درصد ۶۹ نفر است.
وی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت جاری برای مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.
انتهای پیام/
آزمون مشترک فراگیر در ۱۱ شهرستان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار