خبر/

داورزنی استعفا داد

1398/08/21 - 09:20 - کد خبر: 6231 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرد تا در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال شرکت کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هفته گذشته زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اعلام شد. قرار است این انتخابات ۲۹ آبان برگزار شود و محمدرضا داورزنی هم یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست است.

امروز وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که داورزنی از سمت خود به عنوان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی کناره‌گیری کرده است تا در انتخابات شرکت کند.

داورزنی پیش از ثبت نام در انتخابات گفته بود که اگر در انتخابات شرکت کند، ابتدا از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. با این وجود او از پست خود کنار نرفت و در انتخابات ثبت نام کرد. پس از ثبت نام او، وزارت ورزش اعلام کرد که این اتفاق مغایرتی با قانون ندارد و داورزنی می‌تواند همچنان معاون وزیر باقی بماند.

وزارت ورزش همچنین اعلام کرده بود که اگر داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز شود هم می‌تواند همچنان به عنوان سرپرست معاونت وزارت ورزش و جوانان، به کار خود ادامه دهد.

با این وجود، دو روز پس از اعلام رسمی اسامی نامزدهایی که تائید صلاحیت شده‌اند، داورزنی استعفای خود را به وزیر ورزش تقدیم کرد تا بدون هیچ مشکلی در انتخابات شرکت کند. البته در خبر وزارت ورزش هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده که آیا مسعود سلطانی‌فر با این استعفا موافقت کرده‌ است یا نه.

انتهای پیام/

داورزنی استعفا داد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار