خبر/

مرکز درمان‌ بستر خداآفرین افتتاح شد

1401/02/15 - 11:30 - کد خبر: 62308 نسخه چاپی

نصر: مرکز درمان بستر خداآفرین با هزینه کرد ۷۰ میلیارد ریال و با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بهره برداری شد.

به گزارش نصر، مرکز درمان بستر خداآفرین در حال حاضر مجهز به بخش های سرپایی ، تحت نظر اطفال، رادیولوژی، زایمان ترکیبی، اتاق احیا، بخش تزریقات، آزمایشگاه، بخش دندانپزشکی، پزشکی عمومی و داروخانه شبانه روزی است.
ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع ساخته شده است.
نماینده‌ شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این مرکز با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های خداآفرین و هوراند گفت: شبکه‌ بهداشت و درمان این شهرستان‌ها در بخش تشخیصی و درمانی، با گذشت چند سال از ارتقاءشان به شهرستان، کمبودهای بسیاری دارد و اهالی هم‌چنان برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی ناچار از مراجعه به شهرهای هم‌جوار هستند.
حسین حاتمی افزود: هر چند بهره‌برداری از مرکز درمان بستر از ضرورت‌های حوزه‌ درمان خداآفرین بود اما کافی نیست چرا که باید در این مرکز سایر تجهیزات تشخیصی مانند رادیولوژی، سونوگرافی و نیز پزشک متخصص در دسترس مردم قرار گیرد.
 وی با اشاره به اتمام عملیات ساخت مرکز جامع سلامت روستای محمودآباد و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ کلاله از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواست؛ هر چه سریع‌تر در مورد تجهیز و راه‌اندازی این مراکز اقدام کند تا شاید شاخص کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان خداآفرین کمی بهبود یابد.
شهرستان خداآفرین با جمعیت ۳۵هزار نفری در ۲۲۰کیلومتری تبریز قرار دارد.
انتهای پیام/
مرکز درمان‌ بستر خداآفرین افتتاح شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار