گزارش/

"یک اتفاق خوب"

1398/08/21 - 08:43 - کد خبر: 6229 نسخه چاپی

نصر: در میان همه خبر های بدی که هر روز از رسانه ها می شنویم،بسیاری از اتفاقات خوب در کشور رخ می دهد که شاید کمتر به گوشمان برسد.

به گزارش نصر، گرچه تعداد این اتفاقات کمتر از خبر های بد است، اما به یقین باعث بهتر شدن اوضاع روحی مردم می شود. هنوز هم هستند جوانانی که برای حال خوب مردمانمان،شبانه روز در حال تلاش اند تا لبخند بر لبان این مردم بنشانند.
#یک_اتفاق_خوب یکی از این مجموعه هاست که چندین نفر،برای ایجاد یک لحظه دلنشین در زندگی روزمره، در حال تکاپو هستند.
رضا پارسی مسئول و مبتکر این مجموعه در گفتگو با نصر اذعان کرد⇐ از سوم تیر ماه سال ۹۷مجموعه ما شروع به فعالیت کرده و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضو فعال در استان آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت هستند،همچنین در استان های اردبیل و تهران نیز اقداماتی انجام شده و به زودی در شهرهای اهواز و شیراز اقدام به فعالیت خواهند کرد اما مرکز این مجموعه در تبریز است.
پارسی در ادامه افزود⇐ فعالیت های "یک اتفاق خوب"بیشتر در قالب آموزشی،پزشکی،فرهنگی و کار های خیر است و در طول یک سال گذشته در استان آذربایجان شرقی به بیش از ۲۰هزار نفر برنامه اجرا کردیم که همه هزینه ها به صورت شخصی و یا از خیرین بوده است. اجرای جشن شب یلدا برای کودکان بی سرپرست، تکریم روز مادر در ائل گلی ، ایجاد موکب های فرهنگی اجتمایی و پزشکی و همچنین برگزاری جشن ازدواج های دانشجویی در اردبیل و کمک به جوانانی که در شرف ازدواج هستند، از جمله اقدامات این مجموعه بود.
رضا پارسی،در مورد مهم ترین دستاورد این مجموعه هم خاطر نشان کرد⇐ افراد زیادی در زمینه های مختلف از متخصصین پزشکی و فیزیوتراپی تا نانوایی هایی در قالب فرهنگ سازی این مجموعه، یک یا دو روز در ماه به صورت رایگان اقدام به خدمت رسانی می کنند. همچنین رانندگان تاکسی،خیاطان، معلمان و سایر اقشار جامعه در برخی روز ها به خدمات رایگان می پردازند.
در پایان پارسی هدف این مجموعه را رقم زدن اتفاقات خوب در کشور عنوان کرد و افزود⇐ در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم تا هرکس در حد توان خود مشکلات را حل کرده و شادی را به دل این مردم بیاورد.

انتهای پیام/

نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار