معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی:

مردم؛ نمایندگان شجاع ،‌ پاک دست و کاربلد را به مجلس بفرستند

1398/08/21 - 08:38 - کد خبر: 6228 نسخه چاپی

نصر: یک فعال سیاسی اجتماعی گفت: اگر نمایندگان و مجلس وظیفه نظارتی و قانون گذاری خود را به موقع و درست و به خوبی انجام دهد ، مردم شاهد اصلاح اساسی امور جامعه خواهند بود.

به گزارش نصر،  رحیم شهرتی فر در نشستی با تعدادی از فعالین سیاسی و اجتماعی گفت : مجلس زمانی می تواند به وظایف و رسالت خود به درستی عمل کند که مردم آگاهانه و آزادانه دست به انتخاب نمایندگان خود بزنند و نمایندگانی شجاع ،‌ پاک دست و کاربلد را به مجلس بفرستند.

وی افزود : امروز مردم از بسیاری از عملکردها و کاستی ها و ناراستی ها  اظهار نارضایتی می کنند  بدون شک عامل  بخشی از این نارضایتی ها به نواقصات کمبودهای قانونی و عدم توفیق مجلس در مسئولیت محوله اش  بر می گردد.

شهرتی فر با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم افزایش آگاهی های مردم در انتخاب درست تاکید کرده و نوشته است حتما کسی را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کنیم که از شخصیت مقبول ، دانش و تجربه کافی برخوردار باشد و بتواند در تدوین طرحها و بررسی لوایح و تصویب قوانین به نفع مردم و کشور نقش آفرینی کند و  تحلیل روشنی از اوضاع داخلی و  تحولات بین المللی داشته باشد.
وی اهمیت انتخابات و جایگاه مجلس را مورد تاکید قرار داده و گفت:  امیدواریم مردم  با نگاهی هوشمندانه و مسوولانه پای صندوقهای رای بروند و با انتخاب نمایندگانی با شخصیت مطلوب و با دانش و تجربه و مهارت کافی  مجلسی کارآمد و تاثیر گذار که در بهبود شرایط عمومی و اداره کرد جامعه موثر باشد را تشکیل دهند .

او ادامه داده است هرچقدر مجلس قوی و نمایندگان از نظر شخصیتی سالم و کاربلد باشند به همان اندازه تصمیمان آن درست و به نفع ملت و کشور خواهد بود و برعکس اگر مجلس ضعیف دارای تصمیمات ضعیف خواهد بودو دود آن به جشم ملت خواهد رفت .

شهرتی فر در پایان نوشتار خود توصیه کرده است مردم در این دوره نباید به کسانی که بیشتر در فصل انتخابات پیدایشان می شود و مرتب وعده های توخالی می دهند و عمل نمی کنند ، رای دهند.

وی گفت : ملت دراین چهار دهه گذشته به انداره کافی از وعده و وعیدهای تو خالی مسوولان و نامزدهای نمایندگی مجلس ضرر دیده و خسته شده اند و این دوره مصمم باشند که به کسانی رای دهند که در عین عمل گرایی دارای سوابق روشن و کارنامه قابل قبول می باشند.

انتهای پیام/

مردم؛ نمایندگان شجاع ،‌ پاک دست و کاربلد را به مجلس بفرستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار