//اطلاع رسانی// با حضور جمعی از مسئولین استانی:

بزرگترین مجموعه تولید تجهیزات آسانسور در شمالغرب کشور افتتاح شد / ایمن موتور بزرگترین تولید کننده موتور و گیربکس آسانسور

1401/02/12 - 10:31 - کد خبر: 62255 نسخه چاپی

نصر:رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: 90 درصد مراجعات در استان آذربایجان شرقی برای توسعه، ایجاد کسب و کار، تکمیل زنجیره است، موضوعی که تقریبا در سایر استان ها وجود ندارد، این مهم نیازمند تسهیلگری ها است.

به گزارش نصر، صبح روز چهارشنبه 7 اردیبهشت در آیین افتتاح از مجموعه "ایمن موتور" بزرگترین تولید کننده موتور و تجهیزات آسانسور در شمالغرب کشور با حضور جمعی از مسئولین استانی همراه بود، "محمد کلامی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن خسته نباشید و آرزوی موفقیت به تلاشگران این مجموعه، گفت: آسانسور سازی در تبریز می‌تواند با همت تولید کننده ها و مسئولین استان تبدیل به برند کشوری باشد.

 
 
وی ادامه داد: استان ما در بحث آسانسور سازی از ظرفیت نیروی انسانی تحصیل کرده برخوردار است.
کلامی با تاکید بر نیروی جوان گفت: مدیریت، تجربه و جوانی در این مجموعه عجین خورده است و نهایتا تجارب پدر به پسر انتقال یافته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط خود را با شرکت های دانش بنیان زیاد کنید تا با ارائه تکنولوژی جدید صاحب بازار های آینده باشید.
در ادامه "نوید فرشباف" مدیر عامل مجموعه ایمن موتور با اهمیت بر تولید در استان ابراز کرد: خود را فرزند آذربایجان میدانم، سعی میکنم در حد توانم در شهرم قدم های جدیدی برای اعتلای آن در تولید این صنعت بردارم.
وی تاکید کرد: این مجموعه ثمره سال ها تلاش و تجربه است، ایمن موتور 5 سال است که کار خود را آغاز کرده و با سرمایه 140 میلیارد تومان توانسته است اشتغالزایی کند.
وی با اشاره به شعار سازمانی مجموعه گفت: شعار سازمانی ما "بی وقفه صعود کن" است، این شعار برای تک تک خانواده این مجموعه معنی دار است.



"صابر پرنیان" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این مراسم، گفت: چند سال قبل این محل یک بیابان بود اما اکنون به کمک یک پدر متخصص پسری نخبه و به تولید کننده قطعات و موتور گیربکس آسانسور تبدیل شده است.
وی ادامه داد: وقتی می گوییم در این چند سال تولید رویش داشته است مرهون تلاش چنین جوان ها است.
وی خطاب به جمع حاضر اظهار داشت: ایمن موتوردر کمترین مدت توانسته است یک مجموعه دانش بنیان ایجاد کند.
وی ادامه داد: تفکر، روح و انگیزه صنعتی در استان ما موج می زند.
پرنیان تاکید کرد: دولت باید تسهیل گری کند و استان ما در این حوزه پیشگام باشد.
رییس سازمان صمت گفت: 90 درصد مراجعات در استان آذربایجان شرقی برای توسعه، ایجاد کسب و کار، تکمیل زنجیره است، موضوعی که تقریبا در سایر استان ها وجود ندارد، این مهم نیازمند تسهیلگری ها است.
در پایان این مراسم "روح اله متفکر آزاد" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: تحرک تیم اقتصادی در استان به چشم می آید که خبر خوبی است و انتظار داریم آذربایجان به جایگاه خود بازگردد و این یکی از مطالبه های مردمی است.
وی ادامه داد: در سرمایه گذاران استان شور و علاقه ای برای ورود به تولید دیده می‌شود.
وی خبر داد: در بودجه سال جاری تلاش کردیم تا از استان های دیگر جلو زده و میزان بودجه را افزایش داده و این رقم را به 38 هزار میلیارد تومان برسانیم.
متفکر آزاد تاکید کرد: قرار است توسعه و پیشرفت استان از طریق بهره وری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اتفاق بیفتد.
وی افزود: همت دولت این است که جذب سرمایه‌گذار کند تا در استان مزیت ایجاد شود.
متفکر آزاد اظهار داشت: خبری که به غلط منتشر شده بود واقعیت آن این است که اصفهان سه برابر استان ما مالیات می‌پردازد.
وی خطاب به مسئولین حاضر در این مراسم تاکید کرد: باید تلاش کنیم بیش از مقداری که نیاز است برای سرمایه گذاری تسهیل گری کنیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد آذربایجان همیشه پیشران بوده است، از قدیم در قطعه سازی استان ما پیشران بوده که باید به آن جایگاه قبلی برگردیم.
وی افزود: بازار های داخلی و پیرامونی برای محصولات دانش بنیان بی نظیر هستند.
وی خاطرنشان کرد: 6 هزار میلیون نفر در پیرامون ما هستند که هدف بازار کالا های اشباع نشده به محصولات دانش بنیان است.
متفکر آزاد در پایان گفت: 14 میلیون نفر تحصیل کرده زیر 40 سال در کشور داریم که می‌توانند پیشران این حرکت ها باشند.












 
انتهای پیام/
بزرگترین مجموعه تولید تجهیزات آسانسور در شمالغرب کشور افتتاح شد / ایمن موتور بزرگترین تولید کننده موتور و گیربکس آسانسور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار