گزینه نهایی منتفی شد ؛

لغو معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

1401/02/11 - 17:18 - کد خبر: 62233 نسخه چاپی

نصر: مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی که قرار بود امروز برگزار شود لغو شد.

به گزارش نصر، پیش از این انتصاب علیرضا صیادی گزینه مدیر کلی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از سوی برخی رسانه ها خبری شده بود که گویا منتفی شده است.
منابع موثق معتقدند اعتراض برخی از تشکل های صنفی فرهنگیان؛ همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با گزینه نهایی وزارت آموزش و پرورش دلیل لغو شدن جلسه امروز معارفه بوده است.
موضوع انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش به قدری طولانی شد که داد امام جمعه تبریز را نیز در آورد.
حجت الاسلام محمد علی آل هاشم هفته گذشته به تندی وزیر آموزش و پرورش را خطاب قرار داده و خواستار تعیین تکلیف سریع این اداره کل شده بود.
مدیریت اداره کل آموزش و پرورش به عنوان یکی از پرجمعیت ترین و حساس ترین دستگاه های دولتی همواره از سوی دولت ها با حساسیت زیادی مواجه بوده است در این میان دخالت های غیر قانونی و خلاف عرف برخی نمایندگان مجلس موجب شده است تا بستر آموزش و پرورش به یک فضای انتخاباتی تبدیل شود.
هر یک از نمایندگان تلاش دارند تا فرد مورد نظر خود را بر کرسی مدیر کلی آموزش و پرورش بنشانند تا در انتخابات آتی توان رای آوری بیشتری داشته باشند.
در این میان فرهنگیان به عنوان قشر زحمت کش و دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن کمترین سهم را در انتخاب اصلح دارند و به نظر می رسند نحوه انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش استان ها نباید به میدان سهم خواهی نمایندگان مجلس تبدیل شود تاجایی که امام جمعه تبریز بگوید: وزرا از نمایندگان می ترسند!
با لغو شدن معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به نظر می رسد گزینه های جدیدی برای تصدی این پست مطرح شده و وزارتخانه در حال بررسی گزینه های دیگر است.
انتهای پیام/
 
لغو معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار