رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی:

محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تبریز اعلام شد

1401/02/11 - 16:35 - کد خبر: 62232 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی انتظامی نماز عید سعید فطر تبریز را اعلام کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ یونس منفرد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات، نماز عیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز و خیابان های اطراف اقامه خواهد شد.
وی افزود: در روز عید سعید فطر از میدان دانشسرا و خیابان فلسطین به سمت میدان نماز، از خاقانی به سمت حرمخانه، از خیابان های ارتش، فردوسی، شریعتی به سمت ارک، میدان ساعت به سمت سه راه طالقانی و تمامی مسیرهای منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
منفرد گفت: از ساعت ۱۲ شب روز قبل، پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی ممنوع بود و خودرو توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای اعلام شده از ساعت ۶ صبح عید فطر، تا اتمام نماز جلوگیری خواهد شد.
وی از شهروندان درخواست کرد در اول وقت خود را به محل اقامه نماز برسانند و در صورت حضور در دقایق پایانی از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز گفت: ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶.۱۵ صبح عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجائی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.
اسماعیلی افزود: پس از اتمام نیز نماز تمامی اتوبوس ها در پایانه ها مستقر و برای رفاه حال و آسایش نماز گزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهد کرد.
وی اضافه کرد: تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحدگشت در محدوده پل قاری و پایانه جمهوری اسلامی استقرار خواهد یافت تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کند.
بر اساس اعلام سازمان قطار شهری تبریز، خط یک متروی تبریز نیز نمازگزاران را به صورت رایگان جابجا خواهد کرد.
انتهای پیام/
محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تبریز اعلام شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار