خبر/

بازداشت 10 شرور خطرناک در تبریز

1401/02/11 - 15:47 - کد خبر: 62228 نسخه چاپی

نصر: 10 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که در برخی محلات شهر تبریز امنیت و آرامش عمومی مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.

به گزارش نصر، محمدحسن پاشا رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیت پلیس با هیچ کسی تعارف نداشته چراکه آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می داند.
وی در ادامه افزود: این ۱۰ شرور سابقه دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و با حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی مردم را به هم زده و با ایجاد درگیری باعث مجروح شدن تعدادی از شهروندان شده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان تبریز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

برخورد قانونی با عربده کش ها در آذربایجان شرقی
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این استان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، تصریح کرد: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضائی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.
وی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و فضای مجازی ، امنیت و آرامش شهروندان را مختل و سلب کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
بازداشت 10 شرور خطرناک در تبریز پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار